امروز یکشنبه، ۱۵ مهر ۱۴۰۳

برگزاری نهمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش نشانی، مدیریت بحران،امداد و نجات

رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار از برگزاری نهمین نمایشگاه بین المللی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات از ۱۳ لغایت ۱۶ مهرماه در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران خبرداد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «حبیب‌اله جلیلی» در افتتاحیه این نمایشگاه اظهار کرد: نهمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات که با همت بخش خصوصی و حضور شرکت‌های فعال دراین بخش در حال برگزاری است فرصتی برای معرفی، تبادل محصولات و دستاوردها فراهم کرده است.
جلیلی افزود: مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، افتخار دارد تا با حضور فعال در این نمایشگاه خدمات آموزشی، پژوهشی، محصولات ایمنی و بهداشت کار را به فعالان عرصه کار و تولید کشور معرفی کند.
وی، حضور موثر درسایر غرفه‌ها، بررسی توانمندی‌ها، مشاوره  ایمنی وآشنایی با آخرین اقدامات سایر شرکت‌ها را از اهداف حضور در این نمایشگاه عنوان کرد.
  رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار، رسالت اصلی این مرکز را حمایت از آموزش و پژوهش شرکت‌ها و شناسایی مجموعه‌هایی فعال و پیشرو در دربخش ایمنی و تجهیزات فنی عنوان کرد.
جلیلی با اشاره به حمایت های معنوی و اعطای مجوز پذیرش همکاری به شرکت های معتبر گفت: این شرکت ها مجاز هستند که در یک بازه  زمانی یک ساله با نظارت مرکز نسبت به موضوع آموزش تخصصی کارگران و تست‌های آزمایشگاهی محصولات ایمنی به عنوان همکار فعالیت کنند.
رئیس مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار درپایان اظهار امیدواری کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی در این عرصه، ضمن اهمیت به موضوع تحقیق و پژوهش دراین عرصه ان‌شاالله گام‌های موثری جهت ارتقای موضوعات ایمنی در کشور برداشته شود.
 نهمین نمایشگاه بین‌المللی بهداشت، ایمنی، محیط کار، آتش‌نشانی، مدیریت بحران و امداد و نجات طی روزهای ۱۳ لغایت ۱۶ مهرماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/5Pslp9