امروز سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۴۰۳

استمداد یک بانوی بیمار تهرانی از مدیرعامل گروه ایران خودرو

یک بانوی بیمار ساکن پردیس تهران به دلیل تأخیر ایران خودرو در تحویل خودرو به وی از مدیرعامل این گروه خودروسازی استمداد خواست.

به گزارش فراسوخبر، این بانوی بیمار صبح امروز در تماس با خبرنگار ما اعلام کرد سال ۱۴۰۱ با کلی قرض از آشنایان و دریافت وام اقدام به ثبت نام برای خرید یک دستگاه خودرو در سامانه شرکت ایران خودرو کردم و قرار بود تابستان سال ۱۴۰۳ خودروی خود را تحویل بگیرم اما برغم اتمام مهلتی که از قبل اعلام شده بود هنوز موفق به دریافت آن نشدم.

وی در ادامه گفت: برای درمان خود مجبورم هفته ای چندین بار در مسیر پردیس به تهران تردد داشته باشم و قصد من از خرید این خودرو، استفاده از آن برای رفت و آمد بوده اما متاسفانه به دلیل عدم تحویل خودرو همچنان مجبورم هزینه زیادی برای ایاب و ذهاب پرداخت کنم که ادامه آن دیگر برای من ممکن نیست.

به گزارش خبرنگار ما این بانوی همشهری با ارائه مدارک مربوط به بیماری خود گفت: علاوه بر هزینه های سنگین درمان، پرداخت هزینه های ایاب و ذهاب هم مشکل زیادی برای ما ایجاد کرده است و از آنجائیکه همسرم یک کارگر است دیگر توانی برای پرداخت هزینه ها نداریم.

وی که مشخصات او نزد رسانه ما محفوظ است در پایان این گفت و گو از مدیرعامل گروه خودروسازی ایران خودرو درخواست کرد برای رضای خدا و همچنین کمک به کاهش آلام ما، دستور دهد خودروی ثبت نامی وی زودتر تحویل شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/WJ0aGj