آئین تکریم و قدردانی از محمود لیایی مدیرعامل سابق شرکت ملی پست، با حضور مدیران ارشد این شرکت برگزار گردید.
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛محمد احمدی معاون وزیر و مدیرعامل، در آئین تکریم از هزار روز حضور محمود لیائی مدیر عامل پیشین شرکت، سیستم مدیریتی در شرکت ملی پست را به مسابقهی دو امدادی تشبیه کرد و گفت: «سیاست تیم مدیریتی جدید نیز به ادامه حرکت در این مسیر ترسیم خواهد شد تا به اهداف و چشم اندازهای مورد انتظار دست پیدا کنیم.»
معاون وزیر ارتباطات به سه سال حضور موفق لیائی در مجموعه شرکت ملی پست اشاره کرد و گفت: «در این مدت با راهبری ایشان و تدوین یک برنامه منسجم و هماهنگ با همراهی و همدلی مدیران و کارکنان شبکه پستی شاهد موفقیت های بسیاری بودیم که بهره وری مجموعه را به دنبال داشت.»
وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین ویژگی های انتصاب مدیرعامل شرکت ملی پست توسط مقام عالی وزارت در این دوره، انتخاب از بدنه خود شرکت است، افزود: «این ویژگی، نشان از آن دارد که اعتماد به پست و لایه های مختلف مدیریتی آن، مجدد احیا شده و نوید بخش آن است که مدیران آشنا به شبکه و فرآیندهای پستی تغییرات زیادی در سیاست های کلان شرکت ایجاد نکرده و بدون آزمون و خطا، با همت و تلاشی مضاعف در مسیر پیشرفت حرکت خواهند کرد.»
در ادامه محمود لیائی مدیرعامل پیشین شرکت به گزارشی از هزار روز خدمت خود در مجموعه شرکت ملی پست پرداخت و خاطر نشان کرد: «رعایت انضباط مالی و صرفه جویی در هزینه های سربار، یکی از عوامل موفقیت تیم مدیریتی در این دوره بوده است.»
وی به مأموریت ویژه خود در حکم انتصابش اشاره کرد و افزود: «یکی از ماموریت های من در این مدت، تحول در پست و تحقق پست هوشمند با بهرهگیری از فناوریهای نوین بود که در این راستا می توان به برگزاری دوره تحول دیجیتال برای مدیران شبکه، ارتقا و تجهیز زیرساخت ها با هدف ارائه ی کیفیت و توسعه خدمات پستی اشاره کرد.»
لیائی در پایان از کارکنان شرکت ملی پست به عنوان شریف ترین و زحمتکش ترین اقشار نام برد و افزود: «برای من بزرگترین افتخار خدمت به این قشر شریف بود که به حمد اللهی رضایت عمومی آنان را به دنبال داشت.»
در انتها سعید شریف زاده به نمایندگی از هیئت مدیره شرکت ملی پست از زحمات محمود لیائی در مدت زمان حضور ایشان به عنوان مدیرعامل شرکت، تقدیر کرد.