امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

پیام تسلیت مدیر عامل پست بانک ایران در پی شهادت دبیر کل حزب الله لبنان

دکتر بهزاد شیری مدیر عامل پست بانک ایران در پیامی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان در حمله تروریستی و ددمنشانه رژیم اشغالگر صهیونیستی را به مقام معظم رهبری، ملت سرافراز ایران و جبهه مقاومت فلسطین و لبنان تسلیت گفت.

به گزارش فراسو، متن پیام مدیر عامل پست بانک ایران به این شرح است:
الَّذینَ آمَنوا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ اللَّهِ ۖ وَالَّذینَ کَفَروا یُقاتِلونَ فی سَبیلِ الطّاغوتِ فَقاتِلوا أَولِیاءَ الشَّیطانِ ۖ إِنَّ کَیدَ الشَّیطانِ کانَ ضَعیفًا
کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می‌کنند؛ و آنها که کافرند، در راه طاغوت، پس شما با یاران شیطان، پیکار کنید! (و از آنها نهراسید!) زیرا که نقشه شیطان، (همانند قدرتش) ضعیف است
(سوره مبارکه النساء آیه ۷۶)
بار دیگر دستان رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی به ترور یکی از مجاهدان بزرگ راه الهی و مدافع مظلومان بی‌پناه فلسطین و لبنان آلوده شد و این بار سردار مجاهدت و مقاومت جناب آقای سید حسن نصرالله در اقدامی ناجوانمردانه و ددمنشانه به شهادت رسید و به مجاهدان شهید بلند مقام خود پیوست.
این ضایعه بزرگ، دل و جان تمامی آزادی خواهان جهان و ملت های ایران، فلسطین و لبنان را به درد آورد و تالم شدید آنها را برانگیخت. قطعانه این ترور ناجوانمردانه و وحشیانه ذره ای از روحیه و عزم مقاومت فلسطین و لبنان برای ادامه راه جهاد برای آزادی قدس شریف و محو رژیم نامشروع و کودک‌کش نخواهد کاست؛ چرا که راه شهادت و جهاد فی‌سبیل الله هیچگاه بسته نخواهد شد.
بدین وسیله لازم می دانم مراتب تسلیت و تعزیت خود را به حضرت امام زمان (ع) ، مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه (دامت برکاته ) و مسلمانان جهان به ویژه ملت شریف و سرافراز ایران عرض نموده و با مردم مقاوم و آزادیخواه لبنان و فلسطین ابراز همدردی می‌نمایم.

بهزاد شیری  – مدیر عامل پست بانک ایران

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/9dEZlf