امروز شنبه، ۱۴ مهر ۱۴۰۳

پالایش نفت بندرعباس سفیر شایسته اقتصادی ایران شد

شرکت پالایش نفت بندرعباس در نخستین گردهمایی بزرگ پیشرانان و سرآمدان اقتصاد ایران با عنوان مجمع جهانی دیپلماسی برند، به عنوان سفیر اقتصادی ایران معرفی شد.

به گزارش فراسو به‌نقل از شرکت پالایش نفت بندرعباس، مجمع جهانی دیپلماسی برند با حضور برندهای معتبر در صنایع مختلف و با رویکرد شناسایی و معرفی شایسته‌ترین بنگاه‌های زنجیره ارزش اقتصاد ایران با همراهی وزارت صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه‌های صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی و صنایع و معادن ایران در مرکز همایش‌های بین المللی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

احمد هاشمی، مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با تبریک این موفقیت گفت: براساس ارزیابی‌های کمیته علمی مجمع جهانی دیپلماسی برند، این شرکت پالایشی با توجه به حضور مؤثر و مولد در توسعه زنجیره ارزش ملی و تأثیرگذاری در بازارهای منطقه‌ای و جهانی، به عنوان یکی از سفرای اقتصادی ایران معرفی و صلاحیت آن در سطح اشتهارد تأیید شد.

وی افزود: براساس ارزیابی انجام شده از سوی کمیته علمی این مجمع، شرکت پالایش نفت بندرعباس در ارتقای شاخص‌های افزایش و بهبود کیفیت تولید، انرژی و محیط زیست و حرکت به سمت تکمیل زنجیره ارزش افزوده با توجه به طرح ملی ارتقای کیفیت محصولات سنگین و همچنین توجه به ایفای مسئولیت‌های اجتماعی برگزیده شد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس بیان کرد: کسب این موفقیت از یک مجمع جهانی، نشان‌دهنده‌ راهبرد صحیح در چشم‌انداز شرکت پالایش نفت بندرعباس و اجرای طرح‌های توسعه با نگاه به آینده و ایجاد ارزش افزوده بیشتر و تلاش‌های انجام شده در دیپلماسی اقتصادی و برندینگ است.

گفتنی است، مجمع جهانی دیپلماسی برند همسو با تدوین سند راهبرد ملی پیشرفت صنعتی و ارتقای زنجیره‌های ارزش راهبردی برگزار شد و در آن، موضوعاتی همچون ایجاد نظام حکمرانی مشوق برندسازی ملی، امکان‌سنجی ایجاد کمیته ترویج و توسعه برند ملی ایران و تبیین فرصت‌های توانمندسازی صنعتی ایران از طریق تقویت دیپلماسی اقتصادی بحث و بررسی شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/VsleCZ