امروز سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۴۰۳

نمایش محصولات جدید زامیاد در نمایشگاه خودرو تبریز

شرکت های زامیاد و ایران کاوه از گروه سایپا با ۱۳ محصول در انواع کلاس های سبک، نیمه سنگین و کاربری شده در بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو تبریز حضورمی یابد.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز، شرکت زامیاد با هدف معرفی محصولات و کاربری های جدید، تعامل و گسترش همکاری با تأمین‌کنندگان و قطعه‌سازان، ایجاد زمینه‌های مناسب همکاری و عرضه آخرین محصولات و دستاوردهای خود، در بیست و هشتمین نمایشگاه تخصصی خودرو ایران در شهر تبریز حضوری فعال خواهد داشت.

بنابر این گزارش، در این دوره از نمایشگاه کامیونت باراد ۶ تن، وانت کارون، پادرا پلاس لانگ مسقف فلزی یخچالدار و کاربری هایی دیگری از جمله تیغه سه محور و کانتینر حمل گندم، اتوبوس های کف کوتاه شهری دیزل، برقی و اتوبوس U9 در دو نوع معمولی و VIP، وانت اکستند و همچنین جدیدترین محصول شرکت زامیاد -مینی تراک واندر – را در معرض دید بازدیدکنندگان و فعالان قرار می دهد.

لازم به ذکر است، استان آذربایجان شرقی به عنوان یکی از مهم ترین کریدورهای ترانزیتی کشور از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است و تنوع محصولات شرکت زامیاد می تواند علاوه بر ایجاد اشتغالزایی، توسعه و تجهیز ناوگان حمل و نقل جاده ای و ترانزیتی کشور را نیز ارتقاء بخشد.

گفتنی است، بیست و هشتمین نمایشگاه صنعت خودروی ایران از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های استان آذربایجان شرقی در شهر تبریز برگزار می‌شود و شرکت های زامیاد و ایران کاوه از گروه خودروسازی سایپا در سالن امیر کبیر از ساعت ۱۵ تا ۲۱ میزبان بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/DUMxU7