امروز سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه سرمد: کمیته‌های فنی بین رشته‌ای، تسهیل فرایندها، چابک‌سازی و نهایتاً افزایش سطح رضایت‌مندی را فراهم کنند

با حضور مدیرعامل، عضو هیأت مدیره، معاونین، جمعی از مدیران فنی و مدیران شعب بیمه سرمد، کمیته‌های فنی بین رشته‌ای به منظور تسهیل فرایندهای اجرایی و چابک‌سازی آغاز به کار نمودند.

به گزارش روابط‌عمومی بیمه سرمد، دکتر بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد در جمع معاونین و مدیران شرکت در خصوص تشکیل کمیته‌های فنی بین رشته‌ای در شرکت بیمه سرمد مطرح کرد: در سفرهای استانی و بازدیدهای دوره‌ای که به منظور رفع مشکلات و موانع احتمالی شعب بیمه سرمد در سراسر کشور صورت پذیرفت، لزوم تشکیل کمیته‌های فنی بین رشته‌ای به منظور افزایش رضایت‌مندی مشتریان، تسهیل فرآیندهای اجرایی و چابک سازی شرکت احساس شد، بر این اساس ایده تشکیل کمیته‌های فنی بین رشته‌ ای در ۵ حوزه شکل گرفت تا هر یک از این کمیته‌ها با حضور مدیران فنی رشته، باعث حذف بروکراسی اداری و حل ریشه‌ای موانع و مشکلات شعب و شبکه فروش گردند.

مدیر عامل بیمه سرمد با تاکید بر لزوم مدیریت زمان و القای حس خوب به مشتریان مطرح کرد: با توجه به تغییرات صورت پذیرفته در ذائقه افراد و همچنین دغدغه‌های نسل جدید در زمینه سرعت انجام امور و افزایش استفاده از فناوری‌های نوین، صنعت بیمه و شرکت‌ها به منظور ارتقای سطح رضایتمندی می‌بایست همراستا با تفکرات جامعه گام بردارند.

در ادامه جلسه زاهدی نیا، عضو هیأت مدیره بیمه سرمد با تقدیر و تشکر از تشکیل کمیته‌های فنی، این قبیل فعالیت‌ها را منجر به ایجاد هم‌افزایی، هماهنگی و همکاری موثر بین شبکه فروش، مدیران شعب و شرکت و در نهایت منتج به ایجاد جهش و پیشرفت در زمینه خلق محصولات جدید دانست. وی همین نگرش حرفه‌ای و تخصصی به مسائل مختلف توسط تیم مدیریتی را از عوامل مهم در خروج از زیان و به سود رسیدن شرکت دانست.

محسن بزرگ‌زاده سرپرست معاونت بازاریابی و شبکه فروش بیمه سرمد نیز با اشاره به استراتژی و چشم‌انداز بیمه سرمد مبنی بر افزایش سرعت ارائه خدمات با کیفیت و بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، هدف از تشکیل این کمیته‌ها را ایجاد هم‌افزایی بین رشته‌ای، تسهیل فرایندهای اجرایی و کوتاه شدن فرآیند پرداخت خسارت برشمرد که این عوامل منجر به افزایش سطح رضایتمندی مشتریان خواهد گردید.

وی در ادامه به معرفی پنج کمیته درمان، زندگی، اتومبیل، مسئولیت و باربری و اموال بیمه سرمد پرداخت و عنوان کرد که این کمیته‌ها متشکل از مدیر فنی هر رشته و مدیران بازاریابی، فناوری اطلاعات و مالی به همراه ۲ نفر از روسای شعب و ۲ نفر از نمایندگان فعال بیمه سرمد که دانش و توانایی حل مسائل مرتبط با حوزه‌های فنی را داشته باشند، خواهد بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/g3fVae