امروز چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳

مبرقعی: آموزش در بیمه ایران باید به سمت آموزش های مهارت محور حرکت کند

سید محمد ناصر مبرقعی سرپرست شرکت سهامی بیمه ایران در همایش تربیت مدرس بیمه های حوادث و زندگی بر توسعه آموزش های مهارت محور تاکید کرد.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مبرقعی با خاطرنشان کردن این موضوع که وقت زیادی برای افزایش توانمندی برای حضور موثر در بازار نداریم،گفت: باید وقت را غیمنت بشماریم.سرعت تغییرات پیرامون ما به قدری زیاداست که  اگر بخواهیم به آموزش های معمول اکتفا کنیم از تحولات بازار عقب خواهیم ماند و نخواهیم توانست با نیازهای آموزشی روز منطبق شویم.

آموزش در بیمه ایران باید به سمت آموزش های مهارت محور حرکت کند
عضو هیات مدیره بیمه ایران افزود: به دلیل اهمیت مقوله  آموزش و بیمه های زندگی و همچنین تکریم مقام همکاران نماینده در این جلسه حاضر شدم و اعتقاد دارم اگر در بیمه ایران قرار باشد اتفاقی رخ بدهد که آوازه تجاری و نام بیمه ایران بالاتر برود و اگر انتظار تحول اساسی در بیمه ایران داریم خاستگاه آن آموزش و تحول در این فرآیند  است و یقین دارم این تغییر از هیچ جایی به غیر از آموزش شروع نخواهد شد. امیدوارم بازدهی همایش های آموزشی به گونه ای باشد که در فاصله زمانی کم بتوانیم نتایج آن را به طور مشهود در آمار و ارقام و جبران سهم از بازار، ببینیم.
مبرقعی با بیان اینکه موضوع آموزش باید در تمام سطوح شرکت عملیاتی شود یادآورشد: باید در آموزش  به مهارتهای انسانی و ابعاد روانشناختی حرفه بیمه گری  بیشتر توجه کنیم .با این مهارتها میتوانیم مخاطب را اقناع کنیم و التیام دهیم . اعتقاد دارم صرفا با پرداخت عادلانه و منصفانه  خسارت ،تعهدات ما کامل نشده است و باید به این موضوع بیاندیشیم که آیا بیمه گزار با اقناع و رضایت از نزد ما بیرون رفته است یا خیر؟ آموزش باید هم  توان حرفه ای ما و هم قابلیت ها و مهارتهای انسانی را افزایش دهد.
سرپرست بیمه ایران در ادامه با اشاره به تاکید وزیر امور اقتصادی و دارایی و مصوبه مجمع صاحبان سهام  بیمه ایران  در مورد بیمه های زندگی تصریح کرد: از همکاران و نمایندگان درخواست دارم برای بیمه های زندگی سنگ تمام بگذارید .فروش بیمه های زندگی علاوه بر کنترل ریسک نقدینگی شرکت به پایداری فضای کسب و کار ، امید به فعالیت بیشتر و نیز اثبات توانمندی به فروش همه رشته های بیمه ای در خانواده بزرگ بیمه ایران منتهی می شود و تاکید دکتر همتی وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی نیز بر تمرکز بر افزایش سهم بیمه های زندگی است.
به گزارش روابط عمومی بیمه ایران ،همایش دو روزه تربیت مدرس بیمه های زندگی ، با مشارکت اداره کل آموزش و پژوهش و معاونت بیمه های زندگی و حضور تعدادی از مدیران کل ستادی در محل باشگاه فرهنگی بیمه ایران برگزار می شود.
از اهداف این همایش آموزش عالی همکاران در استان های کشور با هدف تربیت مدرس در بیمه های زندگی و حوادث می‌باشد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/pqHVeY