امروز دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳

قائم مقام بیمه دانا تشریح کرد؛ بیمه دانا؛ از زیان انباشته ۲۸۰۰ میلیارد تومانی تا سود انباشته ۴۲۰۰ میلیارد تومانی

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا گفت؛ این شرکت از زیان انباشته ۲۸۰۰ میلیارد تومانی سال ۱۴۰۰، به سود انباشته ۴۲۰۰ میلیارد تومانی در شش ماه اول امسال دست یافته است.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، سیدداود حسینی در نشست شورای مدیران این شرکت، ضمن ارائه گزارش مختصری از آمار و عملکرد این شرکت، با اشاره به اینکه برگزاریِ این جلسه در راستای هماهنگی و هم‌افزاییِ هرچه بیشتر مدیران شرکت است، اظهار داشت: بحث بیمه و بیمه‌گری در جهان دارای چارچوب مشخصی است که مدیریت ریسک بهینه، سرمایه‌گذاریِ مطلوب و تعدیل هزینه‌های عملیاتیِ را در یک شرکت موفق بیمه‌ای شامل می‌شود.
وی با بیان اینکه، عملکرد شرکت بیمه دانا طی سه سال گذشته از رشد بسیار مطلوبی برخوردار بوده است، افزود: نکته مهمی که باید مورد توجه قرار گیرد، این است که شرکت بیمه دانا از زیان انباشته ۲۸۰۰ میلیاردی سال ۱۴۰۰ به سود انباشته ۴۲۰۰ میلیارد تومانی در شش ماهه سال‌جاری دست یافته‌ است.
قائم‌مقام بیمه دانا با اشاره به تغییر و تحولات شکل گرفته در وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین بیمه مرکزی عنوان کرد: امیدواریم با این تغییرات، شاهد رشد صنعت بیمه به‌ویژه بیمه دانا به عنوان اولین شرکت خصوصی از لحاظ پرتفوی که دارای بالاترین آمار تعداد بیمه‌شدگان در صنعت بیمه کشور است، باشیم.
وی ضمن تأکید بر اینکه آمار سرمایه‌گذاریِ شرکت از مرز هفت هزار میلیارد تومان عبور کرده است، ادامه داد: جای خوشحالی است که طی دو سال گذشته روند پرداخت خسارت‌ها و مدیریت ریسک‌های موجود به نحو مطلوبی انجام شده است.
وی در این نشست با بیان اینکه از بین شعب بیمه دانا، شعبه خلیج فارس بهترین عملکرد را به خود اختصاص داده است، افزود: تلاش و همت همه کارکنان و مدیران شرکت تا کنون همواره با هدف برون رفت از مشکلات و چالش‌ها بوده است به همین منظور امیدوارم این هم‌افزایی در همۀ سطوح شرکت، از سطح پشتیبانی، کارشناسی تا سطوح عالی و مدیریتی استمرار یابد.
عضو هیئت‌مدیره بیمه دانا در ادامه سخنانش، بررسی راه‌های افزایش نقدینگی، تلاش برای جذب پرتفوی مطلوب و مناسب برای شرکت، توسعه فروش مجازی سامانه هوشمند نمایندگان بیمه دانا، لزوم بازنگری در طرح مهر دانا و تأکید بر استمرار آن، جذب نیروی انسانی و ساماندهی آن، درنظر گرفتن ابزارهای تشویقی، انتخاب، معرفی و تقدیر از کارمندان و نمایندگان نمونه بیمه دانا را نیز مورد تأکید قرار داد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/s0UB0m