امروز سه شنبه، ۱۷ مهر ۱۴۰۳

سوپراپلیکیشن سرمایه؛ ابزاری قدرتمند برای رفاه بیشتر مشتریان

با رونمایی از سوپراپلیکیشن سرمایه، امکان افتتاح حساب به صورت غیرحضوری و استفاده از خدمات بانکی فراهم گردید.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک سرمایه، در پی رونمایی از جدیدترین محصول این بانک با نام «سوپراپلیکیشن سرمایه»، از این پس شهروندان محترم می‌توانند با دریافت و نصب این برنامه بدون مراجعه به شعبه، اقدام به افتتاح حساب غیرحضوری کرده و از خدمات بانکی بهره‌مند شوند.

گفتنی است «سوپراپلیکیشن سرمایه» که با هدف سهولت دسترسی مشتریان به خدمات غیرحضوری، ازجمله افتتاح سپرده، صدور و ارسال کارت نقدی، هدیه دیجیتال (آواکارت، آنی کادو) و با قابلیت پشتیبانی از دو سیستم عامل اندروید و iOS طراحی شده است، مجهز به امکانات جذاب دیگری نظیر محاسبه میانگین سپرده جهت اخذ تسهیلات، خدمات سپرده و انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی و پشتیبانی آنلاین مشتریان می‌باشد.

شایان ذکر است برای افتتاح حساب غیرحضوری کافی است سوپر اپلیکیشن سرمایه را از وب‌سایت بانک سرمایه ، کافه بازار ، مایکت و یا از طریق اسکن

QR code ذیل، دانلود نموده و پس از نصب، مراحل ثبت‌نام و احراز هویت را دنبال کنید. همچنین کارشناسان مرکز صدای سرمایه به شماره ۴۳۷۳-۰۲۱ در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و تمامی روزهای هفته، آماده پاسخگویی به مشتریان ارجمند در این زمینه می‌باشند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lTkBN0