امروز دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳

حضور مدیران استانی بیمه ایران در مدارس همزمان با آغاز سال تحصیلی

امیر رضا نعمت اللهی معاون حقوقی و هماهنگی امور استان‌ها، شعب و نمایندگی‌های بیمه ایران اعلام کرد: اول مهرماه همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و با  رهنمودهای سرپرست شرکت، مدیران کل استان‌های بیمه ایران به صورت سراسری در مدارس کشور حضور یافتند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه ایران وی هدف از این اقدام را توسعه وترویج فرهنگ بیمه‌ای در بین دانش‌آموزان دانست و افزود: «آشنایی نسل جوان با بیمه و نقش آن در زندگی روزمره امری ضروری است که باید از ابتدا و از طریق آموزش در مدارس نهادینه شود.»
نعمت اللهی با بیان اینکه مدیران بیمه ایران در این رویداد به معرفی طرح‌های بیمه‌ای مناسب دانش‌آموزان، از جمله بیمه حوادث انفرادی پرداختند، این بیمه را یک خدمت ویژه برای حمایت از همه افراد در حوادث دانست.
معاون حقوقی  و هماهنگی امور استانها، شعب و نمایندگی های بیمه ایران با قدردانی از تلاش¬های تمامی فعالان نظام آموزشی کشور خاطر نشان کرد: «در این رویداد به پاس قدردانی از زحمات خادمان مدارس، بیمه ایران این عزیزان را تحت پوشش یک‌ساله بیمه حوادث انفرادی قرار داد. این اقدام در راستای تقویت امنیت و آرامش خاطر افرادی است که در خدمات‌رسانی به مدارس و دانش‌آموزان کشور نقش حیاتی ایفا می‌کنند.»

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/kVaove