امروز پنج شنبه، ۱۲ مهر ۱۴۰۳
Lavc58.54.100

جلیلی: دانشگاه ملی مهارت بازوی ارزشمند آموزشی کشور است

رئیس مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دانشگاه ملی مهارت، بازوی ارزشمند آموزشی و اجرایی علوم فنی و مهندسی در کشور است.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی«حبیب الله جلیلی» در نشست با رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه ملی مهارت، گفت: یکی از اقدامات ارزشمند در فرآیند جذب و آموزش دانشجو در دانشگاه ملی مهارت توجه ویژه به موضوع آموزش کارگاهی و اجرایی است.
وی افزود: این موضوع باعث شده که فارغ التحصیلان این دانشگاه در فضای بازار، جایگاه خود را پیدا کنند و نقش خود را به خوبی دریابند.
جلیلی با توجه به فصول مشترک کاری و سازمانی مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار و دانشگاه ملی مهارت، خواستار پیگیری شرح وظایف و نقاط اشتراک هر دو مجموعه در کمیته تخصصی شد.
 در این نشست مقرر شد برنامه های قابل اجرا و مشترک دانشگاه ملی مهارت و  مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار، حداکثر ظرف یک ماه جمع بندی و برای تصمیم گیری در فرآیند اجرا قرار گیرد.
 رئیس و اعضای هیئت علمی دانشگاه ملی مهارت پس از نشست، از آزمایشگاه، کلاس های آموزشی و نمایشگاه توانمندی های مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت کار بازدید کردند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/TYIANo