امروز دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳

بیمه حکمت صبا در مسیر رشد پایدار ؛ جهش درآمدها و بهبود شاخص‌های عملکرد

شرکت بیمه حکمت صبا با عملکرد درخشان در نیمه نخست سال جاری ، از رشد قابل توجهی برخوردار شده است. این شرکت با اتخاذ استراتژی‌های هوشمندانه و تلاش‌های مستمر کارکنان خود توانسته است نتایج مثبتی را در حوزه‌های مختلف بیمه ای خود رقم بزند.
به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت در دوره ۶ماه اول سال ۱۴۰۳ ، رشد ۵۱ درصدی حق بیمه تولیدی(به جز رشته بیمه های درمان) نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است . این رشد چشمگیر نشان‌دهنده افزایش اعتماد مشتریان به محصولات و خدمات این شرکت و همچنین گسترش سهم بازار آن است . در کنار رشد درآمدها ، شرکت بیمه حکمت صبا موفق شده است نسبت خسارت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. این کاهش (بدون رشته درمان گروهی) از ۵۶درصد در مدت مشابه سال قبل با ۲۹واحد کاهش به ۲۷ درصد تقلیل یافته است که نشان از بهبود مدیریت ریسک و افزایش کارایی در فرآیندهای پرداخت خسارت دارد.
همچنین سهم درمان گروهی از ۴۵درصد در ۶ماهه نخست سال گذشته با ۵۵درصد کاهش به ۲۰درصد رسیده است که نشان از تنوع‌بخشی در سبد محصولات و کاهش وابستگی به یک محصول خاص دارد.از دیگر نکات قابل توجه در عملکرد شرکت بیمه حکمت صبا ، سهم بیمه های هواپیماست که از ۳درصد در ۶ماهه نخست سال ۱۴۰۲ با رشد ۵۵۱درصدی ، به ۱۹درصد از سهم کل سبد پرتفوی شرکت رسیده است.
همچنین در بیمه های عمر و سرمایه گذاری با رشد ۱۳۷ درصدی در ۶ماهه اول سال ۱۴۰۳ نسبت به مدت مشابه رسیده است که از ۳درصد سهم از پرتفوی به ۷درصد افزایش یافته است. این شرکت در بحث بیمه های مسئولیت نیز ، با ۸۵درصد رشد در ۶ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته ، رشد ۱۴درصدی را نیز در این رشته از سهم کل پرتفوی به خود اختصاص داد که این سهم در مدت مشابه سال قبل ۱۱درصد بوده است و همچنین نسبت خسارت رشته مسئولیت از ۹۸درصد در ۶ماهه سال گذشته به ۴۴درصد در ۶ماهه امسال کاهش یافته است.
گفتنی است ، شرکت بیمه حکمت صبا با عملکرد خوب و مناسب در نیمه نخست سال جاری نشان داد که با اتخاذ استراتژی‌های درست و تلاش‌های مستمر و توانمندی های کارکنان خود ، می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی دست یابد. می توان گفت در آینده ای نزدیک و با رشد درآمدها ، بهبود شاخص‌های عملکردی و افزایش رضایت مشتریان ، شرکت بیمه حکمت صبا به یکی از بازیگران اصلی صنعت بیمه تبدیل خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/zd6m16