امروز دوشنبه، ۳۰ مهر ۱۴۰۳

برگزاری سمینار تخصصی حفاری جهت دار با همکاری دانشگاه شریف و گروه انرژی پاسارگاد

گروه انرژی پاسارگاد با همکاری انجمن بین المللی مهندسان نفت دانشگاه صنعتی شریف، سمینار تخصصی حفاری جهت دار را با حضور بیش از سیصد نفر از شرکت کنندگان از ۳۰ شرکت و دانشگاه مختلف برگزار کرد.

به گزارش فراسو، در این سمینار که یکشنبه ۲۹ مهرماه در دانشکده مهندسی نفت و شیمی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، شاهرخ سطانی مدیرعامل شرکت پتروکاریز امید کیش، مهرزاد فراهانی مدیر عملیات حفاری و سروش محمودی مدیر توسعه کسب و کار و بازاریابی این شرکت در محورهای «چشم اندازی به خدمات ویژه حفاری»، «مختصات یابی درون چاهی و پرهیز از برخورد به چاههای جانبی»، «آنالیز گشتاور و نیروهای مقاوم در حین حفاری» و «روند توسعه بازار خدمات تخصصی حفاری جهت دار» مباحث لازم را تدریس کردند. همچنین در پایان این سمینار رایگان، گواهینامه حضور دو زبانه از دانشگاه صنعتی شریف به شرکت کنندگان اعطا شد.

شرکت پتروکاریز امید کیش، از شرکتهای تابعه گروه انرژی پاسارگاد، شرکتی پیشرو و متخصص در زمینه ارائه خدمات حفاری جهت‌دار پیشرفته برای چاه‌های نفت و گاز است.
در آغاز این سمینار، سعید جمشیدی رئیس دانشکده مهندسی نفت دانشگاه صنعتی شریف، با تقدیر از عملکرد گروه انرژی پاسارگاد به دلیل حمایت از دانشجویان و دانشگاه‌ها گفت: به جرات می‌توانم بگویم دوره کارآموزی که تابستان امسال توسط گروه انرژی پاسارگاد برای دانشجویان برگزار شد، موثرترین و مفیدترین دوره‌ای بود که طی سالهای اخیر برای دانشجویان برگزار شده و با وجود هزینه بالایی که برای این شرکت داشت، به نحو مطلوب برگزار شد و دانشجویان نه تنها از نزدیک با مناطق عملیاتی نفت و گاز آشنا شدند بلکه برای نخستین بار شاهد هماهنگی برای حضور دانشجویان روی دکل حفاری دریایی بودیم که امری بی سابقه بود. سمینار امروز نیز با حمایت گروه انرژی پاسارگاد برگزار می شود و امیدواریم شرکتهای دیگر نیز چنین روندی را در پیش بگیرند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/sIdphw