امروز سه شنبه، ۳ مهر ۱۴۰۳

رشد بیش از ۷۰درصدی سودآوری تأمین سرمایه تمدن در ۶ ماه

شرکت تامین سرمایه تمدن با اعلام افزایش بیش از۷۰ درصدی سودآوری در شش ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۳، بیش از هزار میلیارد تومان سود طی این دوره را در کارنامه خود ثبت کرد.

به گزارش فراسو به نقل از مدیریت ارتباطات و رسانه تأمین سرمایه تمدن، این شرکت با اجرای استراتژی‌های جدید و بهبود فرآیندهای داخلی موفق به سودآوری بیش از هزار میلیارد تومان طی دوره شش ماهه منتهی به ۳۱ خرداد ۱۴۰۳ شد که رشدبیش از۷۰ درصد نسبت به دوره مشابه سال مالی قبل را برای این شرکت به همراه داشته است.

بنا بر اطلاعات درج شده در صورت های مالی منتهی به ۱۴۰۳/۰۳/۳۱، با این عملکرد سود خالص هر سهم شرکت نیز از رقم ۲۹۷ ریال در پایان دوره مشابه سال مالی ۱۴۰۲، با رشد بیش از۷۰ درصد به رقم ۵۰۳ ریال در پایان دوره شش ماهه نخست سال مالی ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

شرکت تأمین سرمایه تمدن از جمله نهادهای پیشرو در بازار سرمایه کشور می‌باشد که با توسعه ابزارهای نوین در حوزه خدمات مالی گوناگون از جمله “تأمین مالی”، “مدیریت دارایی و ثروت از طریق مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری و سبدگردانی اختصاصی اوراق بهادار” و همچنین “خدمات مشاوره مالی”، محصولات و خدمات قابل توجهی را به مشتریان خود ارائه می‌کند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/yYky0H