امروز شنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

دیدار مدیرعامل بیمه حکمت صبا با رئیس کانون بازنشستگان ارتش با محوریت توسعه همکاری

دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا ، در حاشیه جلسه هم اندیشی سازمان افتصاد مقاوتی ارتش با امیر محبی راد رئیس کانون بازنشستگی ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه حکمت صبا ، در راستای تشکیل سازمان اقتصادی در ارتش جمهوری اسلامی ایران و ایجاد ظرفیتهای اقتصادی در جهت ارتقاء معیشت کارکنان ارتش ، جلسه هم اندیشی در محل کانون بازنشستگان ارتش با حضور امیرگلسرخ رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش برگزار گردید .

در این نشست هم اندیشی که با حضور دکتر بهاری فر مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا به همراه مدیران عامل ، معاونین و مدیران شرکت های تابعه سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش تشکیل گردید ، امیر محبی راد ضمن بازگویی تاریخچه مختصری از نحوه شکل‌گیری کانون بازنشستگان و قدمت هفتاد ساله آن و همچنین انفکاک صندوق بازنشستگی ارتش و در اختیار قرار دادن آن به دولت وقت اظهار داشت : با جدا شدن صندوق بازنشستگی ارتش که به شدت بدنبال برگرداندن آن هستیم ، وضعیت بازنشستگان ارتش با مشکلاتی روبرو گردیده است که برای رفع این موضوع در دستور کار خود قرار داده ایم.

وی افزود: البته برابر اساسنامه به ما اجازه فعالیتهای اقتصادی داده نشده است و مکاتبات عدیده‌ای با ستاد کل در خصوص اصلاح اساسنامه داشته‌ایم ولیکن امیدواریم حضور عزیزان از سازمان اقتصادی ارتش ، فتح باب خیری برای ارتقاء معیشت پیشکسوتان محترم باشد .

بر پایه این گزارش، در ادامه امیر گلسرخ رئیس سازمان اقتصاد مقاومتی ارتش ضمن ابراز خوشحالی از حضور در این هم اندیشی اظهار داشت : ما در خدمت شما پیشکسوتان هستیم و می‌دانیم علی‌رغم اینکه در جامعه شعار استفاده صحیح از منابع انسانی داده می‌شود لیکن این سرمایه‌های انسانی آنطور که شاید و باید مورد بهره‌برداری قرار نگرفته است ، اما به یقین اگر سرمایه‌های خود را خوب بشناسیم و این منابع را درست به کار گیریم می‌توانیم کارهای اقتصادی بزرگ و سودآوری داشته باشیم ؛ این هم یک شرط دارد و آن ریسک‌پذیری است و اگر پشتیبانی های امیر فرماندهی کل ارتش نبود قطعاً کارها پیش نمی رفت زیرا ایشان به شدت دغدغه کارکنان و بازنشستگان و خانواده‌های آنان را دارند .

امیر گلسرخ در ادامه با معرفی توانمندی های سازمان متبوعه خود بویژه در بخش معدن ، انرژی و بیمه و همچنین شرکتهای تابعه و فعال در ارتش اظهار تمایل کرد تا از ظرفیت‌های کانون در تعاملات اقتصادی خود استفاده لازم را ببرند .

در پایان این جلسه ، دکتر بهاری فر با بیان نقطه نظرات خود و اعلام ظرفیت های موجود در شرکت بیمه حکمت صبا ، خواهان همکاری بیشتر با کانون بازنشستگان ارتش شد و به تعاملات اقتصادی که منزلت و معیشت بازنشستگان را ارتقاء دهد تاکید نمود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Ao0aJr