امروز جمعه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

توزیع بیش از ۱۰۰ تن خرما در کشور توسط پست بوشهر

مدیرکل پست استان بوشهر گفت: بیش از ۱۱۲ تن خرما توسط پست استان بوشهردر ۴ ماهه نخست سالجاری در سایر شهرهای کشور توزیع شده است.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، جهانشیر بارگاهی با اشاره به رشد ۱۰ درصدی ارسال مرسولات حاوی خرما توسط پست استان بوشهر، افزود: امسال ۱۱۲ تن خرمای تولیدی استان، به کمک شبکه پست توزیع شد.
وی با یادآوری اینکه سال گذشته ۳۶۲ تن خرمای استان در کشور توزیع شد، تصریح کرد: پیش بینی میشود رقم توزیع فرآورده های خرما توسط پست از این استان، بیشتر از سال گذشته باشد.
بارگاهی با اشاره به اینکه ارایه این خدمات توسط پست موجب رونق خرده فروشی‌ها، حذف واسطه‌گری و در نهایت اتصال خریدار به فروشنده شده است، افزود: این سرویس، ضمن ایجاد بستری مناسب و ایمن جهت ارسال خرما،  زمینه رونق اقتصاد محلی در روستاها و مناطق تولید خرما را نیز فراهم آورده است.
مدیر کل پست بوشهر به استقبال قابل توجه تولیدکنندگان خرما و نخل‌داران از همکاری با پست اشاره کرد و گفت: پست استان نیز مصمم به ارتقا کیفیت و کمیت ارایه این خدمت است و به زودی شاهد لفاف‌بندی اختصاصی این گروه از مرسولات خواهیم بود.
به گفته وی، فرآورده های خرما شامل رنگینک، حلوا خرمایی، حلوا ارده‌ایی، رولت خرما  است که بخشی زیادی از این تولیدات نیز توسط شبکه توزیع پست استان بوشهر به سایر استان‌ها ارسال می‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/qv7Eas