امروز پنج شنبه، ۲۹ شهریور ۱۴۰۳

پیام سرپرست بانک کشاورزی به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

سرپرست بانک کشاورزی در پیامی فرارسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه همکاران خود تبریک کرد.

به گزارش فراسو، در متن این پیام آمده است:

“بسم رب الشهداء و الصدیقین”

 همکاران و مشتریان گرامی

 باسلام و احترام؛

فرارسیدن هفته وحدت و میلاد با سعادت پیامبر رحمت و مهربانی حضرت محمد مصطفی (ص) و میلاد فرخنده ششمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) و همزمانی آن با آغاز هفته دفاع مقدس را تبریک عرض می نمایم.

دفاع مقدس، نام ‏آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند. فرهنگ غنی و پربار دفاع مقدس و آموزه های ارزشمند آن ایام، سراسر استقامت، تلاش، اتحاد و همبستگی است.

در هشت سال جنگ تحمیلی و قرار گرفتن ملت ایران در وضعیت ناگزیر دفاعی، با تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، ثمره ای بالنده از فرهنگ ایثار و خصایل پسندیده ی ذاتی و ظرفیت های فراوانی از هوشمندی، مبارزه، تاب آوری، غیرت و شرافت را به فعلیت رسانده و نشان دادند که در برابر دشمنان این آب و خاک، از هیچ کوششی، حتی بذل جان و مال خود، فروگذار نخواهند بود.

اکنون نیز بر ذمه یکایک ماست تا به سهم خود، با استعانت از آموزه های پربهای دوران دفاع مقدس، با روحیه ای رزمنده و تلاشگر، هم پیمان و هم قدم، تداوم راه مقدس شهدا را در جبهه ی نبرد اقتصادی رقم بزنیم و برای پیشبرد آرمان های انقلاب اسلامی، در مسیر شکوفایی، خودکفایی و رونق و آبادانی این مرز و بوم گام برداریم.

اینجانب نیز فرارسیدن این ایام را به خانواده معزز شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و همه همکاران گرانقدرمان در سراسر کشور تبریک عرض نموده و دوام توفیقات همگان را از درگاه خداوندمنان خواستارم.

وهب متقی نیا

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/BcnPO4