امروز دوشنبه، ۲ مهر ۱۴۰۳

معاون برنامه ریزی و نوآوری بیمه ایران مطرح کرد: صدور بیمه نامه در تمامی نرم افزارهای بیمه گری

سیدمیثم حسینی لر معاون برنامه ریزی و نوآوری  بیمه ایران در مصاحبه با روابط عمومی بیمه ایران از تداوم خدمت رسانی همه نرم افزارهای بیمه گری خبرداد.

به گزارش فراسو، معاون برنامه ریزی و نوآوری با اشاره به اخبار منتشرشده در فضای مجازی گفت: در خصوص ارتباط سیستمی با مجموعه های ارائه دهنده خدمات الکترونیکی بین دستگاهی همواره موضوعاتی مطرح بوده و شرکت موظف است ضمن رعایت ملاحظات قانونی، حداکثر تلاش خود را برای برقراری پایدار این ارتباطات فناورانه برقرار کند.

وی افزود: علیرغم تمام تلاش انجام گرفته در مورد سرویس استعلام کدپستی، اما در یک بازه زمانی مشخص با عدم ارتباط با سامانه استعلام کدپستی مواجه شدیم که در این بازه زمانی همکاران من همه سعی خود را برای رفع مشکل بکار گرفتند. نکته ای که باید همه همکاران عزیز نماینده مدنظر داشته باشند این است که در همین زمان تعداد۶۶۶۷ فقره بیمه نامه آتشسوزی در سامانه بیمه گری صادر شده که از این تعداد ۳۳۱۲ بیمه نامه مسکونی و ۱۷۱۸ فقره بیمه نامه غیرصنعتی می باشد.

حسینی لر تاکید کرد: اینکه گفته می شود امکان صدور بیمه نامه آتشسوزی وجود نداشته، مطابق با واقعیت نیست به عبارتی در همان بازه زمانی در بخشهای مختلف سامانه یادشده امکان صدور برقرار بوده و صرفا برای صدور بیمه نامه های مسکونی و غیرصنعتی به غیر از طرح های حامی و سپاس با مشکل مواجه شدیم. البته در همین رشته ها نیز برای بیمه نامه های تمدیدی، صدور امکانپذیر بود.

وی در پایان با اشاره به راه اندازی کمیته بهبود فرآیندها برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات به کلیه ذینفعان گفت : از فرصت استفاده میکنم و آمادگی معاونت برنامه ریزی و نوآوری را برای برگزار جلسه همفکری با کانون سراسری نمایندگان اعلام میکنم و اطمینان دارم با اقداماتی از جمله تسهیل سیستمی اخذ تسهیلات نمایندگان در این معاونت، راهبرد مدیریت محترم عامل در توانمند ساختن همکاران نماینده محقق می گردد.

علاوه بر این در این جلسات اعضاء محترم کانون سراسری نمایندگان نیز با اقدامات و ملاحظات پیش رو در معاونت برنامه ریزی و نوآوری بیشتر آشنا خواهند شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XkXsgt