مدیر عامل بیمه البرز در سفر به استان اردبیل و دیدار با کارکنان و نمایندگان این شعبه با تاکید بر لزوم جذب پرتفوی با کیفیت و مدیریت ریسک مناسب گفت: برای عملکرد مناسب باید متفاوت عمل کرد و این تفاوت در گرو تلاش هدفمند و افزایش آگاهی و دانش تخصصی است که در همین راستا در بیمه البرز، همه جانبه برنامه ریزی و اقدام شد و اولین گام، فراهم سازی زیرساخت ها و محصول و همچنین توانمندسازی شبکه فروش بود.
به گزارش فراسو، موسی رضایی با اشاره به نقش مهم شبکه فروش در صنعت بیمه گفت: نمایندگان بر فروش بیمه های خُرد و زندگی به ویژه بیمه های زندگی پروژه محور بیمه البرز به عنوان یک محصول نوآورانه در صنعت بیمه متمرکز شوند که این راهبرد، ماندگاری شرکت های بیمه ای و در عین حال تحقق شعار سال یعنی رشد تولید با مشارکت مردم را تضمین خواهد کرد.
وی گفت: سال گذشته شعبه اردبیل رشد ۱۲۱ درصدی داشته اما عملکرد شش ماه ابتدایی سال جاری حکایت از لزوم تلاش بیشتر همکاران این شعبه دارد که باید به تناسب زیرساخت ها و ظرفیت های استان، برنامه ریزی های بهتری برای توسعه فروش انجام پذیرد.
عزیزی قائم مقام مدیرعامل نیز در ادامه جذب پرتفوی ۲۰ هزار میلیارد تومانی شرکت در سال گذشته را بی نظیر دانست و گفت: به مدد همراهی شبکه فروش بیمه البرز، سهم بیمه های زندگی از ۲ درصد به ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد که دستاوردی بی نظیر محسوب می شود.وی حمایت شعب از نمایندگان را امری ضروری دانست و گفت: ۸۰ درصد پرتفوی کشور را در صنعت بیمه، نمایندگان جذب می کنند و این نشان می دهد که نمایندگان بازوهای توانمند شرکت های بیمه ای هستند.عزیزی با اعلام اینکه از سال آینده باید یک تراز ۳۰ درصدی در ترکیب بیمه های زندگی ایجاد شود افزود:بیمه های زندگی، هم برای شرکت های بیمه ای و هم نمایندگان توجیه اقتصادی دارد.
نادری عضو هیات مدیره نیز که در این جلسه حضور داشت بر لزوم تغییر نگاه سنتی شبکه فروش و بهره گیری از تکنولوژی های نوین تاکید کرد و گفت: حوزه فناوری اطلاعات و هوش مصنوعی زمینه ای ایجاد کرده که شبکه فروش می تواند با استفاده از آن، رشد فروش را شاهد باشد و در همین راستا بیمه البرز نیز با فراهم نمودن زیرساخت های لازم پیشرو بوده است. در این سفر علاوه بر اعضای هیات مدیره ، مدیر دفتر مدیرعامل نیز، موسی رضائی را همراهی کرد.