امروز جمعه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

ساختمان جدید شعبه خویِ بیمه دانا افتتاح شد/ جایگاه نخست بیمه دانا با ۳۴ میلیون بیمه‌گذار و ‌بیمه‌شده

آیین افتتاح ساختمان جدید شعبه خویِ بیمه دانا با حضور دکتر رضا جعفری مدیرعامل این شرکت، اعضای هیئت‌مدیره، معاونان و برخی مقامات استانی در شهرستان خوی برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی بیمه دانا، دکتر رضا جعفری مدیرعامل و نایب‌رییس هیئت‌مدیره شرکت بیمه دانا در نشست هم‌اندیشی با کارکنان و نمایندگان شعبه خوی که روز سه‌شنبه ۲۷ شهریور‌ماه سال‌جاری همزمان با مراسم افتتاح ساختمان جدید این شعبه و با حضور جمعی از مدیران و مقامات استانی برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات همکاران شعبه و همچنین حضور مقامات استانی و شهری، به ارائه گزارش مختصری از آمار و عملکرد بیمه دانا طی دو سال اخیر پرداخت.
ایشان در این نشست، با بیان اینکه امسال در آستانه پنجاه‌ویکمین سالگرد تأسیس بیمه دانا هستیم، خاطرنشان کرد: شرکت بیمه دانا به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ و با سابقۀ صنعت بیمه، در حوزه‌های مختلف حضوری فعال دارد و موجب افتخار است که با تلاش و زحمات بی‌دریغ همه کارکنان توانسته است در جایگاه کنونی خود یعنی سکوی نخست بخش خصوصی صنعت بیمه کشور قرار گیرد.
مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اینکه این شرکت با دارا بودن بیش از ۳۴ میلیون بیمه‌گذار و ‌بیمه‌شده در بخش‌های مختلف در سطح کشور از لحاظ تعداد بیمه‌شدگان در جایگاه نخست صنعت بیمه قرار گرفته است، مباحث یادشده را نشان‌دهنده تواناییِ چشمگیر و قابل توجه شرکت بیمه دانا از ابعاد و زوایای مختلف دانست.
دکتر رضا جعفری با بیان اینکه صنعت بیمه در ابعاد مختلف کارکرد و‌ نقش های مهمی را ایفاء می‌کند، ضمن تشریح نقش و آثار بیمه در زندگی بشری بیمه را تکنیکی برای انتقال ریسک از سوی فعالان اقتصادی و صاحبان سرمایه‌ها به شرکت‌های بیمه عنوان‌کرد که آثار اقتصادیِ ناشی از حوادث را پس از وقوع خطر جبران می‌کنند و در مدیریت بحران برای مقابله با آثار اقتصادی بعد از حوادث و بلایای طبیعی کاربرد فراوانی داشته و بار سنگینی را از دوش دولت‌ها بر می‌دارند.
وی به وقوع زلزله سال گذشته در شهرستان خوی اشاره و بر ضرورت توجه و نهادینه‌شدن بحث پوشش همگانیِ بیمه‌های حوادث در کشور برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی تأکید کرد.

حبیب آقازاده رئیس شعبه خوی نیز در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی، به ارائه گزارش مختصری از آمار و عملکرد این شعبه در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: افتتاح شعبه جدید در راستای ارائه خدمات بهینه، نوین و مبتنی بر اصول حرفه‌ای و همچنین با هدف جلب رضایت بیمه‌گذاران انجام شده است و به همین‌منظور امیدواریم بتوانیم در تحکیم اهداف یاد شده گام‌های استواری برداریم.
وی همچنین ضمن تقدیر از زحمات نمایندگان و کارکنان شعبه خوی، از رهنمودها و حمایت‌های دلسوزانه و بی‌دریغ مدیرعامل، اعضای هیئت‌مدیره و دیگر مدیران بیمه دانا نیز تشکر و قدردانی کرد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/nizwyc