امروز یکشنبه، ۲۵ شهریور ۱۴۰۳

بهره‌برداری از طرح ارتقای هتلینگ بخش جراحی مردان بیمارستان تاکستان

در مراسمی همزمان با هفته دولت و با حضور معاون عمرانی استاندار قزوین، فرماندار تاکستان و جمعی از مسئولان این شهرستان، پروژه ارتقای هتلینگ و استانداردسازی بخش جراحی مردان بیمارستان تأمین‌اجتماعی تاکستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، طرح ارتقای هتلینگ و استانداردسازی بخش جراحی مردان بیمارستان تأمین‌اجتماعی تاکستان، از مهر ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است و با اجرای آن، ضمن استانداردسازی فضای فیزیکی و تجهیزات این بخش، تعداد تخت‌های این بخش نیز از ۲۴ تخت به ۲۶ تخت افزایش یافته که شامل ۶ اتاق چهار تخته، یک تخت ایزوله و یک تخت وی‌آی‌پی است.

دکتر علی اکبری رئیس بیمارستان تأمین‌اجتماعی تاکستان در حاشیه مراسم بهره‌برداری از این طرح توسعه‌ای خاطرنشان کرد هزینه اجرای این طرح ۱۶۰ میلیارد ریال بوده است و بخش جراحی مردان این بیمارستان، با اجرای طرح استاندارسازی، داری اتاق‌های استاندارد با تجهیزات کامل و اتاق استراحت مخصوص کارکنان است.
سازمان تأمین‌اجتماعی در استان قزوین برای ارائه خدمات بستری به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران این استان، دو بیمارستان در شهرهای قزوین و تاکستان و ۸ درمانگاه ملکی دارد. تعداد افراد تحت پوشش خدمات درمانی تأمین‌اجتماعی در این استان بالغ بر ۹۱۰ هزار نفر است. در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی ملکی سازمان تأمین‌اجتماعی در این استان در سال گذشته، ضمن ارائه بالغ بر بر ۳ میلیون و ۶۶۴ هزار خدمت درمانی سرپایی، ۳۰ هزار و ۸۶۴ بیمار بستری شدند و نزدیک به ۲۰ هزار عمل جراحی بر روی این بیماران انجام شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/qIr0VF