امروز دوشنبه، ۲۶ شهریور ۱۴۰۳

برگزاری کارگاه‌‌ آموزشی “فناوری اطلاعات برای شرکت‌های تکافل”

کارگاه‌‌ آموزشی “فناوری اطلاعات برای شرکت‌های تکافل”، از ساعت ۰۹:۰۰ تا ۱۱:۰۰ روز شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ به صورت برخط و به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان برگزار می‌شود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پژوهشکده بیمه، در این کارگاه آموزشی که از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه برگزار می‌گردد، «اصول و ویژگی‌های عملیات تکافل»، «اهمیت فناوری مؤثر بر ارتباطات و اطلاعات»، «دلایل نیاز به تجزیه و تحلیل داده‌ها در فناوری دیجیتال»، «فرصت‌ها و مزایای فناوری جدید و نوآوری»، «موارد مهم فناوری برای کاوش توسط شرکت‌های تکافل»، «اهمیت فناوری تکافل و فناوری بیمه و دیجیتال‌سازی»، «اقدامات مورد نیاز برای دیجیتالی‌سازی»، «بیمه الکترونیک و استفاده از هوش مصنوعی (AI) و زنجیره بلوکی»، «بازاریابی الکترونیک و فروش الکترونیک برای شرکت‌های تکافل» و «کاربرد و مصادیق فناوری در کسب‌وکار بیمه و تکافل» توسط دکتر قاضی محمد مرتضی علی مدیرکل مؤسسه توسعه حرفه‌ای کشور بنگلادش  (BIPD) به زبان انگلیسی با ترجمه همزمان ارائه خواهد شد.
حضور در این ‎رویداد علمی برای عموم آزاد و مستلزم ثبت‌‌نام از طریق سامانه مدیریت یادگیری پژوهشکده بیمه به نشانی  https://trn.irc.ac.irمی‌باشد.
پس از ثبت‌نام، ورود به کارگاه‏ از طریق همین نشانی امکان‌پذیر خواهد بود و به کلیه شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطا می‌گردد.

کارگاه قاضی مرتضی 2 فارسی.jpg
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/O0AnC4