امروز جمعه، ۳۰ شهریور ۱۴۰۳

برگزاری نهمین دوره چالش‌های فناوری اطلاعات کشور با حمایت بانک خاورمیانه

نهمین دوره چالش‌های فناوری اطلاعات کشور در روزهای ۲۸ و ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری به‌همت گروه فناوری اطلاعات شریف (Sharif ICT) و با حمایت بانک خاورمیانه برگزار شد.
به گزارش فراسو، در این رویداد، ۲۳۶ نفر از شرکت‌کنندگان آقا و خانم از رده‌های سنی نوجوان و جوان از سراسر کشور در قالب تیم‌های ۲ تا ۴ نفره، حضور داشتند.
در افتتاحیه این رویداد آقای محمد پیرهادی معاون مدیریت خدمات نوین و خانم طیبه حسینی کارشناس ارشد برنامه‌نویس موبایل بانک خاورمیانه شرحی از محیط کار بانک خاورمیانه با معیارهایی مانند نوآوری‌محوری، چابکی و حمایت از نیروی انسانی، ارائه کردند.
در این مراسم آقای محمد فاتحی، رئیس تیم هوش مصنوعی بانک خاورمیانه نیز در کارگاه آموزشی فشرده‌ای ضمن معرفی هوش مصنوعی توسعه‌یافته در بانک خاورمیانه، در مورد ظرفیت‌های این فناوری در صنعت مالی توضیحاتی ارائه داد.
با شروع دو مرحله مسابقه، تیم‌های شرکت‌کننده پس از انتخاب از میان دو چالش “طراحی پلتفرم تبلیغات نوین” و “طراحی سیستم نظرسنجی بر پایه بلاک‌چین” از ساعت ۱۱ تا ۱۸ فرصت داشتند که محصول خود را ایجاد کرده و تا ساعت ۱۱ روز بعد، پنجشنبه ۲۹ شهریور، در سامانه مسابقه ثبت کنند.
در روز دوم، تیم‌ها به‌نوبت تا ساعت ۱۷ به ارائه و دفاع از نتیجه کار خود در مقابل تیم داوران پرداختند.
هیات داوران شامل ۳ داور اصلی از تیم ICT شریف و ۴ نفر کمک‌داور، شامل ۲ داور از بانک خاورمیانه (آقایان مصطفی سلطانی کارشناس ارشد سوئیچ و شهاب‌الدین علیشاهی معاون مدیریت سیستم‌های جانبی) بودند.
پس از جمع‌بندی داوران و رتبه‌بندی تیم‌ها، به‌ترتیب سه تیم لارویگو، ایران و دارک ساید برنده شدند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/wUdVRX