امروز یکشنبه، ۱ مهر ۱۴۰۳

نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه سایپا در نمایشگاه خودرو مشهد در خصوص محصولات جدید

گروه خودروسازی سایپا در بیست و چهارمین نمایشگاه تخصصی خودرو مشهد، به منظور دریافت نظرات و سنجش افکار عمومی نسبت به محصولات جدید این گروه و همچنین خدمات ارائه شده به مشتریان ارجمند اقدام به نظرسنجی از بازدیدکنندگان غرفه سایپا کرده است.

به گزارش فراسو به نقل از سایپانیوز، مدیریت مطالعات راهبردی و رسانه گروه سایپا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی خودروی مشهد به منظور دریافت نقطه نظرات بازدیدکنندگان از محصولات گروه خودروسازی سایپا اقدام به انجام نظرسنجی و رضایت‌سنجی کرده است که پس از تحلیل اطلاعات جمع آوری شده، نتایج آن جهت بهره‌برداری در اختیار مدیران ارشد این گروه خودروسازی و واحدهای مرتبط قرار داده خواهد شد.

همچنین در این نمایشگاه نظرسنجی های مختلفی در خصوص سبک زندگی، عادات رسانه ای مشتریان، مشتری مداری و رضایت‌سنجی از محصولاتی نظیر شاهین پلاس، اطلس پلاس، سهند گازسوز، سهند آپشنال، ال ۹۰ ایرانی(P90)، سیتروئن C3XR و محصولات چانگان از جمله CS35 پلاس، CS55 پلاس، Q05 و UNI-K و همچنین محصولات تجاری جدید زامیاد با نام واندر تک کابین و دو کابین و میدل باس انجام می‌شود.

علاوه بر این در این نمایشگاه برای دو خودرو شاهین اتوماتیک و سهند پارس خودرو امکان تست رانندگی فراهم شده است که با استقبال بسیار خوب بازدیدکنندگان همراه شد.

در بخش تست خودرو ابتدا نظرات پیش از تست رانندگی (استاتیک) مشتریان دریافت می‌شود و بعد از تست خودرو نظرات نهایی مشتریان نسبت به محصول تست شده دریافت می‌شود.

همچنین در نمایشگاه مشهد محصولات هیبریدی گروه خودروسازی سایپا نظیر: Roewe، نیسان سیلفی هیبرید، تویوتا هیبرید و Q05 چانگان در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار گرفت و نظرات آنها در خصوص محصولات نامبرده نیز از طریق پرسشنامه‌های افکارسنجی مورد بررسی قرار گرفت.

شایان ذکر است گروه خودروسازی سایپا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی مشهد در سالن عطار، از ۲۸ تا ۳۱ شهریور از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای عموم و علاقه‌مندان به صنعت خودرو است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/fHGhqz