امروز شنبه، ۳۱ شهریور ۱۴۰۳

بازدید وزیر کار و مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از مجروحان حادثه تروریسی لبنان

در پی جنایت اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در لبنان و شهادت و مجروح شدن تعدادی از شهروندان این کشور در انفجار دستگاه‌های ارتباطی، احمد میدری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی از مراکز درمانی این سازمان و روند درمان مجروحان این جنایت تروریستی بازدید کرده و ضمن محکومیت این اقدام جنایتکارانه، از آمادگی کامل مراکز درمانی این سازمان در جهت ارائه خدمات تخصصی پزشکی به مجروحان خبر دادند.

به گزارش فراسو، در پی وقوع این حادثه تروریستی، دکتر پزشکیان رییس جمهور با حضور در بیمارستان چشم پزشکی فارابی از تعدادی از مجروحان حمله تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان که به ایران منتقل شده‌اند، عیادت کرده و در جریان آخرین وضعیت درمان این افراد قرار گرفتند.
همچنین وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور نیز در ساعات اولیه این اقدام تروریستی با همتای لبنانی خود تماس تلفنی داشته و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای امدادرسانی درمانی و پشتیبانی از مصدومان حادثه تروریستی لبنان را اعلام کرد.
جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله بعد از این حادثه، همکاری با وزارت بهداشت و درمان لبنان در مورد ارائه خدمات به مجروحان و نیز انتقال برخی مجروحان به ایران را آغاز کرده است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/KIbY9Z