امروز دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳

مدیر عامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان ، روستاییان و عشایر: روابط عمومی پل ارتباطی سازمان با جامعه ست

بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر گفت روابط عمومی‌ها پل ارتباطی سازمان‌ها با جامعه، در جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی به مخاطبان نقشی بی‌بدیل دارند و با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی، می‌توانند به ارتقای آگاهی عمومی و تقویت اعتماد جامعه کمک کنند.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، به همت اداره کل روابط عمومی کارگاه آموزشی با موضوع “هوش مصنوعی و تاثیر آن بر تبلیغات و اطلاع رسانی، آموزش برنامه های کاربردی، بررسی مسائل فرهنگی و تاثیر فضای مجازی در انتشار اخبار” در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۳ و ۲۴ مرداد ماه در مجموعه اقامتی _ آموزشی سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران با حضور کارشناسان روابط عمومی مدیریت های استانی برگزار گردید.

بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق ضمن حضور در جمع کارکنان روابط عمومی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها به عنوان پل ارتباطی بین سازمان و جامعه، نقشی موثر و بی‌بدیل در جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی به جامعه هدف ایفا می‌کنند.

وی افزود: در عصر اطلاعات و ارتباطات، روابط عمومی‌ها مسئولیت دارند که با شفافیت و صداقت، اطلاعات صحیح و دقیق را به مخاطبان انتقال دهند و در جهت تقویت آگاهی عمومی گام بردارند.

مدیرعامل صندوق با بیان اینکه، یکی از مهم‌ترین وظایف روابط عمومی‌ها، جلوگیری از انتشار اطلاعات نادرست و مقابله با شایعات است، گفت: با توجه به سرعت انتشار اطلاعات در فضای مجازی، روابط عمومی‌ها باید با سرعت و دقت بیشتری عمل کنند تا از به وجود آمدن ابهامات جلوگیری کنند. به علاوه، آنها می‌توانند با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی و رسانه‌های اجتماعی، پیام‌های سازمان را به صورت گسترده و هدفمند به جامعه منتقل کنند.

وی ادامه داد: روابط عمومی‌ها همچنین باید به عنوان مدافعان حقوق سازمان و جامعه، در راستای تبیین و توضیح مباحث کلان اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش‌آفرینی کنند. آنها می‌توانند با تولید محتوای آموزشی و آگاهی‌بخش، نقش مؤثری در ارتقای سطح دانش عمومی و تبیین ارزش‌ها و اهداف سازمان داشته باشند.

برقراری با تاکید بر ایجاد ارتباط موثر و اعتمادسازی در سطح استانها، گفت: به طور کلی، در جهاد تبیین و اطلاع‌رسانی، روابط عمومی‌ها نه تنها وظیفه دارند که اطلاعات دقیق و به‌روز را به مخاطبان منتقل کنند، بلکه باید با ایجاد ارتباط مؤثر و دوطرفه، اعتماد جامعه را جلب کرده و در راستای ترویج فرهنگ شفافیت و پاسخگویی گام بردارند.

گفتنی است کارکنان روابط عمومی ستاد مرکزی و استانها در دیدار روز پایانی با بیت اله برقراری مدیرعامل صندوق از برگزاری این دوره آموزشی تقدیر و تشکر کردند و نظرات خود را در موضوع ارتقاء سطح فعالیت ها ارائه دادند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/tytXi3