امروز شنبه، ۳ آذر ۱۴۰۳

دکتر اسکندری: اعتماد مشتریان، «سرمایه‌‌اجتماعی» بانک‌آینده است.

در گردهمایی که به‌مناسبت گرامیداشت یازدهمین سالروز تأسیس بانک‌آینده برگزار شد، دکتر اسکندری، مدیرعامل، با اشاره به تثبیت جایگاه بانک‌ تأکید کردند: امروز، شرایط بانک آینده به‌نحوی است که به‌پشتوانه آن می‌‌توان چنین ادعا کرد که ما نسبت به گذشته، قدم‌های محکم‌تر، بلندتر و بیشتری در راستای رشد و تعالی بانک برداشته‌ایم و این فرایند با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.
به گزارش فراسو، اسکندری در مقطع ‌زمانی کنونی، اصلی‌ترین عامل موفقیت را کسب اعتماد احاد جامعه نسبت به بانک آینده عنوان کرده و اظهار داشتند: این دستآورد تنها در پرتو زحمات، تلاش‌ها، همدلی و انسجام نیروی‌انسانی بانک در سطح صف و ستاد، حاصل گردید.
مدیرعامل بانک آینده با اشاره به روی‌آوردن سپرده‌گذاران به‌سمت بانک خاطرنشان کردند: این‌که مشتریان، به‌عنوان متقاضیان خدمات بانکی به بانک آینده مراجعه کرده و به استناد آمار، تعدادشان نیز روز‌به‌روز افزایش می‌یابد، بیانگر آن است که توانسته‌ایم با ضریب نفوذ شایان‌توجهی در جامعه مشتریان، ورود پیدا کنیم. ایشان از اعتماد مشتریان، به‌عنوان «سرمایه‌اجتماعی» بانک یاد کردند که مشروعیت، حفظ و قوام مجموعه در گرو حضور آن‌ها است.
دکتر اسکندری بار دیگر ضمن تأکید به نقش سرمایه‌انسانی توانمند بانک آینده در شکل‌دهی به این  اعتماد عمومی اظهار داشتند: قطعاً با افزایش این اعتماد ضمن خدمت‌رسانی به مردم و کشور، می‌توان عواید مادی و معنوی را نیز برای ذی‌نفعان شاهد باشیم. از همین‌رو همه ما موظفیم به شایستگی ضمن حفظ این سرمایه‌اجتماعی در راستای تقویت آن نیز گام برداریم.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/XjlMng