امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

بزرگ‌ترین تولیدکننده سرب و روی ایران مهریاری شد

هلدینگ صنعتی و معدنی زرین به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهرایران پیوست.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با امضای تفاهم‌نامه همکاری، هلدینگ صنعتی و معدنی زرین به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.

«شهرام کدخدایی» مدیرعامل زرین معدن آسیا در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با قدردانی از خدمات ارزنده‌ بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، گفت: آسان‌سازی پرداخت تسهیلات به مردم و پایبندی به تعهدات، از عوامل اصلی انتخاب این بانک برای همکاری و بهبود وضعیت پرسنل هلدینگ بوده است.

«بهرام بادپا» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان نیز در این جلسه با ابراز خرسندی از همکاری با مجموعه صنعتی و معدنی زرین، گفت: تکریم مشتریان و پاسخگویی به نیازهای آن‌ها، اولویت اصلی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران است.

وی با تأکید بر اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با همه توان برای جلب رضایت مشتریان تلاش می‌کند، خاطرنشان ساخت: با انعقاد این قرارداد و همکاری مشترک در طرح «اعتبار در حساب جاری» شرایطی فراهم می‌شود تا مدیران هلدینگ زرین بتوانند به نحو مؤثری رفاه کارکنان خود را افزایش دهند.

گفتنی است گروه صنعتی و معدنی زرین ۲۷ شرکت زیرمجموعه و بیش از ۲۲۰۰ پرسنل دارد و بزرگ‌ترین تولیدکننده سرب و روی در ایران است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/FqGbgu