امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

بازدید رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از غرفه بانک توسعه صادرات ایران در نمایشگاه صنعت مالی

سیدشمس‌الدین حسینی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از غرفه بانک توسعه صادرات ایران در اولین روز از شانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت مالی ایران بازدید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بانک توسعه صادرات ایران،  دکتر شمس الدین حسینی طی بازدید از غرفه این بانک در نمایشگاه صنعت مالی با یوسف نجدی معاون شعب و بانکداری شرکتی بانک توسعه صادرات ایران گفتگو کرد.

یوسف نجدی ضمن اعلام دستاوردهای بانک توسعه صادرات ایران در حوزه کاهش معوقات و رشد فزاینده تامین مالی برای واردات، طرح الماسان بانک توسعه صادرات را برای رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس تشریح کرد و گفت: این بانک بسته کاملی از خدمات شامل تسهیلات سرمایه در گردش ارزی و ریالی ، خرید دین اسناد تجاری، اعتبار اسنادی داخلی، تسهیلات مرابحه ریالی برای واردات و انواع ضمانت نامه‌ها را در اختیار مشتریان بانک قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه بانک توسعه صادرات ایران، فاقد ناترازی است، تصریح کرد: معوقات این بانک طی یکسال گذشته کاهش قابل توجهی داشته و این روند ادامه دارد.

گفتنی است که سیدشمس‌الدین حسینی پس از استماع گزارش معاون شعب و بانکداری بانک توسعه صادرات ایران،  عملکرد این بانک را در مدت یاد شده قابل توجه و تقدیر دانست.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/aZkP9Y