امروز سه شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

کارگاه‌های آموزشی گروه مالی اعتماد در نمایشگاه صنعت مالی

گروه مالی اعتماد در آستانه‌ دومین سالگرد تاسیس خود با برگزاری کلاس‌های تخصصی در نمایشگاه شانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی حضور پیدا می‌کند.

به گزارش فراسو به نقل از ارتباطات و رسانه گروه مالی اعتماد؛ همه‌ساله نمایشگاه‌های متعدد داخلی و بین‌المللی با اهداف شناسایی سطح تکنولوژی، مقایسه قیمت‌ها، شناسایی عرضه‌کنندگان، جست‌وجوی خدمات مورد نیاز، آموزش، شناسایی ایده‌های نو، جمع‌آوری اطلاعات، مذاکره و عقد قرارداد، گسترش تماس‌های تجاری و … در سرتاسر جهان برگزار می‌شوند.

شرایط اقتصادی کشور ما نیز در سال‌های گذشته به گونه‌ای بوده که لزوم برقراری ارتباط مستقیم و بدون واسطه بین مدیران، تصمیم‌سازان و فعالان اقتصادی کشور و همین طور آحاد جامعه به‌خوبی احساس می‌شود.

این نمایشگاه که یکی از مهم‌ترین اجتماعات فعالان اقتصادی کشور است، می‌تواند محل مناسبی برای تعامل با سه ضلع اثرگذار بازارهای مالی شامل «بازار پول»، «بازار بیمه» و «بازار سرمایه» و هم‌چنین کسب‌و‌کارهای نو باشد.

این نمایشگاه در تاریخ ۱۹ تا ۲۲ مرداد ماه سال ۱۴۰۳، از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۵:۰۰ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود و پذیرای حضور  بازدیدکنندگان در سالن ۸ و ۹ است.

برنامه روزانه کلاس‌های تخصصی به شرح زیر است:

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/TesS4P