امروز سه شنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه دی عنوان کرد: سود خالص ۸۰۰ میلیارد تومانی در سال ۱۴۰۲

مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی در آئین روز خبرنگار تحول در فروش، توسعه بازار، مشتری مداری، ارائه خدمات پس از فروش و سوددهی به سهامداران در کنار ایفای مسئولیت اجتماعی را از مهم‌ترین رویکردهای این شرکت برشمرد .

به گزارش فراسو، با تاکید بر اینکه شرکت‌های بیمه بنگاه‌های اقتصادی هستند که علاوه بر ایفای مسئولیت اجتماعی، باید در پی کسب منفعت و سود سهامداران نیز باشند، افزود: سال گذشته پس از آسیب‌شناسی‌های لازم، نسبت به تدوین یک برنامه عملیاتی جامع اقدام کردیم و سپس با تغییر ساختار سازمانی شرکت و ایجاد معاونت فروش و تحول دیجیتال، اقدامات لازم برای رهایی از روزمرگی آغاز شد.

سود خالص محقق شده

مدیرعامل بیمه دی، سود خالص محقق شده سال ۱۴۰۲ را ۸۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد که در مقایسه با سود سال قبل(۳۲۰ میلیارد تومان) معادل ۲/۶ برابر محقق شده است.

وی، کاهش سهم پرتفوی قرارداد درمان تکمیلی ایثارگران، در کنار ارائه بهترین خدمات به جامعه معزز ایثارگر، با هدف افزایش سودآوری و رضایتمندی بیشتر سهامداران و افزایش قابل ملاحظه پرتفوی را از جمله موفقیت‌هایی دانست که با تلاش و همت کارکنان ستاد و صف، به خصوص نمایندگان و شبکه فروش حاصل شده است و افزود: در سال ۱۴۰۲ این سهم به ۶۵ درصد و امروز به ۵۵ درصد کاهش یافته و هدف گذاری ما کاهش آن به ۳۵ درصد از کل پرتفوی است.

پیش بینی حق بیمه تولیدی امسال

وی میزان تولید حق بیمه پیش بینی شده امسال را بالغ بر ۳۱ هزار میلیارد تومان اعلام و تاکید کرد: موفقیت‌ها و کسب جایگاه ممتاز بیمه دی در صنعت بیمه کشور بدون شک، ناشی از توجه بیشتر و حمایت از شبکه فروش است و اگر امروز شاهد تحولات و تغییرات مثبت در این مجموعه هستیم، قطعاً یکی از مهم‌ترین دلایل آن، گسترش و تقویت شبکه فروش بوده است.
مهندس موهبتی رشد ۱۰۳ درصدی شاخص فروش ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته را یادآور شد و با تاکید بر اینکه این میزان رشد فروش بدون در نظر گرفتن پرتفوی بنیاد شهید است، از کاهش ضریب خسارت نیز سخن گفت و در ادامه با اشاره به تکریم بیمه گذاران گفت: ما در حوزه سلامت برای بیمه گذاران خود کانال ارتباطی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کردیم و با رصد و پیگیری مشکلات آنها، نسبت به رفع و حل و فصل آنها اقدام خواهیم کرد.
مدیرعامل بیمه دی در بخش دیگر از اظهارات خود، افزایش ضریب نفوذ بیمه را مشروط به حمایت و مشارکت خبرنگاران و اصحاب رسانه دانست و ضمن قدردانی از تمامی کارکنان ستاد و صف، ارزش بالای سهام این شرکت در بازار سرمایه را حاصل تلاش و کوشش تمام ارکان شرکت، به ویژه شبکه فروش عنوان کرد.

تجلیل از خبرنگاران

وی در سخنان خود با تبریک روز خبرنگار و تجلیل از خدمات و تلاش‌های خبرنگاران پرتلاش کشور، حمایت و تحلیل نقاط قوت و ضعف شرکت را، از وظایف خطیر رسانه‌ها عنوان و تاکید کرد: خبرنگاران در عصر ارتباطات نقش و رسالت خطیری بر عهده دارند و باید با شجاعت، جسارت، رعایت اخلاق حرفه‌ای، ریسک پذیری و تزریق شور و نشاط به جامعه، نسبت به ایجاد فضای رفاقت در کشور اقدام کنند.
مهندس موهبتی همچنین مهمترین رکن استقلال خبرنگار را معیشت او دانست و با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز تعداد زیادی از خبرنگاران از نعمت بیمه برخوردار نیستند، هدایت در مسیر صحیح تحولات را از اقداماتی دانست که توسط قشر فرهیخته خبرنگار انجام می‌شود.
در پایان این مراسم با اهدای لوح‌های تقدیر از خبرنگاران حوزه بیمه با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد این شرکت و مدیر روابط عمومی بیمه مرکزی، تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است که این مراسم به همت مدیریت روابط عمومی شرکت بیمه دی به صورت بسیار حرفه ای و  با برنامهبرگزار شد که قابل تقدیر است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/W2AQJ5