امروز سه شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

مدیرعامل بیمه باران: خبرنگاران اعتمادسازان پرتلاش جامعه‌اند 

علیرضا هادی، مدیرعامل بیمه باران در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران کشور، از سخت‌کوشی، آگاهی‌رسانی، شفاف‌سازی، تنویر افکار عمومی و صداقت آنان در رساندن اطلاعات و اخبار صحیح قدردانی کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی بیمه باران، در متن این پیام تبریک آمده است:

خبرنگاران اعتمادسازان پرتلاش جامعه‌اند

“خبرنگاران همواره به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه ، ایفاگر نقشی ماندگار وتاریخ‌ساز بوده‌اند. آنها با سخت‌کوشی، شفاف‌سازی و صداقت رویدادها را صادقانه قلم زده‌اند. هفدهم مردادماه هر سال فرصتی است که از زحمات اصحاب قلم قدردانی شود، وقایع نگارانی که آگاهی می‌دهند و صداقت، حقانیت نوشته‌هایشان است.

خبرنگاران می‌توانند اطلاعات صحیح را به جامعه منتقل کرده و باعث آگاهی و تعالی جامعه شوند وهمچنین، واسطه مناسبی بین جامعه، حاکمیت و دولت برای رفع مشکلات هستند.

در صنعت بیمه که یکی از مردمی ترین صنعت به حساب می آید، آنچه در خدمت رسانی و ارتباط با مشتری حرف اول را می زند همین اعتماد سازی ناشی از شفافیت و اطلاع‌رسانی صحیح است که صاحبان قلم و اصحاب رسانه در این میان نقش بسیار تاثیرگذاری دارند.

بی‌شک خبرنگاران و اصحاب‌رسانه دارای قدرت قابل ملاحظه‌ای برای شکل دادن به عقاید و باورها و دگرگون کردن عادات زندگی هستند و در این راه می‌توانند با ارتقاء سطح اطلاعات جامعه تاثیر بسزایی برای آشنایی آحاد مردم جامعه با صنعت بیمه بخصوص بیمه‌های زندگی داشته باشند.

آنچه در جامعه آشنایی و اعتمادسازی بین مردم وحاکمیت و سازمان‌های خدمت‌رسان ازجمله شرکتهای بیمه را قوی تر میسازد، تلاش و صداقت این عزیزان است که با عمل به وظایف خود، ضمن اطلاع‌رسانی دقیق و اجتناب از شایعه‌سازی، فرهنگسازی و اعتماد مردمی را در جامعه ایجاد می کنند .

ضمن تبریک فرارسیدن روز خبرنگار و سپاس فراوان از همکاری‌های صمیمانه شما خبرنگاران رسانه‌ها با شرکت بیمه باران، از خداوند توفیق روزافزون را برای تمام خبرنگاران در عرصه حساس رسانه‌ای کشورمان آرزومندم”

علیرضا هادی – مدیرعامل بیمه باران

مرداد ۱۴۰۳

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Y5wJ2S