امروز یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست: پست، در آغاز راه کسب موفقیت و شکوفایی است

سومین همایش مدیران مناطق وروسای ادارات پست استان تهران با هدف مروری بر عملکرد مناطق و ادارات پست شهرستان‌های  این استان برگزار شد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛ صبح پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ سومین همایش مدیران مناطق وروسای ادارات پست استان تهران با حضور سعیدشریف‌زاده عضو هیئت مدیره، عبدالرضا جنتی عطائی مدیرکل پست استان تهران و تمامی مدیران مناطق و روسای ادارات پست شهرستان های تهران در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی شرکت ملی پست برگزار شد.

شریف زاده هدف از این همایش را مروری بر عملکرد پست استان تهران از ابتدای سال جاری بیان کرد و گفت: در بازدیدهایی که از ادارات پست شهرستان های توابع استان تهران طی سال گذشته به عمل آمد، مشکلات و چالش های این شهرستان ها مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اکثر مشکلات و چالش ها امروز ادارات پست شهرستان‌های استان تهران به سالیان قبل بازمی گردد، بیان کرد: در حال حاضر با تلاش و همت مدیران و کارکنان شرکت ملی پست در وضعیت مطلوب قرار گرفته ایم که ساماندهی دفاتر پیشخوان استان تهران، بروزرسانی حقوق بازنشستگان، احتساب مدارک کارکنان و پرداخت معوقه پرسنل از جمله اقدامات شرکت ملی پست در این مدت بود و تمامی بدهی های شرکت پرداخت شده است.

شریف زاده افزود: در این دوره شرکت ملی‌ پست با کسب رتبه در جشنواره شهیدرجایی به دوران اوج خود بازگشته است و طی این مدت در حوزه بهره‌وری، پدافندغیرعامل و در زمینه مبارزه با قاچاق کالا و ارز حائز رتبه برتر شده ایم.
عضو هیئت مدیره ادامه داد: با سیاست ها و برنامه های پیاده شده، پس از تسویه بدهی های انباشته، دوران موفقیت و شکوفایی شرکت آغاز شده است.

وی جانشین پروری را یکی از دغدغه های مهم شرکت ملی پست خواند و گفت: باید با ارزیابی دقیق نیروی انسانی و تدوین برنامه های مناسب این مهم در اولویت برنامه های پست قرار گیرد.

عضو هیئت مدیره با اشاره به رشد درآمد ۵۰ درصدی سرویس های ارزش افزوده از مدیران خواست که به صورت مستمر وضعیت ترافیک و درآمد حوزه خود را به صورت هوشمندانه رصد کنند و بلافاصله اقدامات لازم را در راستای افزایش ترافیک و درآمد با رویکرد ارتقای رضایت مشتریان انجام دهند.
وی در ادامه به تکریم کارکنان مجموعه تاکید کرد و گفت: امکانات رفاهی مناسب را در اختیار همکاران قرار دهید و کرامت همکاران‌ را حفظ نمایید.

در پایان از روسای سابق ادارات پست شهرستان‌های شهریار و پاکدشت با اهدای لوح سپاس تقدیر به عمل آمد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/AjankZ