امروز سه شنبه، ۲۷ شهریور ۱۴۰۳

تلاش ارزنده خبرنگاران در افزایش آگاهی مردم نسبت به خدمت‌رسانی پست

معاون وزیر، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست با انتشار پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به جامعه رسانه‌ای کشور تبریک گفت.

پبه گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، در متن پیام محمود لیائی چنین آمده است:
قسم خوردن خداوند به «قلم»  و هر آنچه قلم می‌نگارد و نامگذاری یک سوره از قرآن کریم به این نام، نشان از ارزش والای نوشتن و نگارش دارد. به‌ویژه آنجا که قلم در دستان افرادی باشد که روشنگر افکار عمومی هستند، ارزش و مسئولیت آن دو چندان می‌شود.
خبرنگاران به عنوان پیش‌قراولان عرصه آگاهی بخشی، مسئولیت خطیری در تبیین ارزش‌ها، اعتلای فرهنگ و سطح سواد عمومی و به تصویر کشیدن رشد و پیشرفت جامعه بر عهده دارند.
در جهان پرهیاهوی امروز که رسانه‌ها حرف اول را در بسیاری از تصمیم‌گیری‌ها زده  و با جهت‌گیری‌های درست و غلط، به عبور از بحران‌ها یا تشدید تنش‌ها دامن می‌زنند، درک مسئولیت خبرنگاری، سخت‌تر هم می‌شود.
در کشور ما ایران، خوشبختانه بسیاری از جامعه خبری با در انتشار اخبار توسعه و پیشرفت کشور در عمل به مسئولیت اجتماعی خود به خوبی عمل می‌کنند، که در این رهگذر شرکت ملی پست هم بی‌نصیب نبوده و خبرنگاران و قلم به دستان با انتشار اخبار دستآوردها و رویدادها در کنار نقدهای منصفانه، تلاش ارزنده‌ای در به ثمر نشستن اهداف متعالی و افزایش آگاهی مردم نسبت به خدمت‌رسانی پست به‌ویژه مسیر تحول هوشمندی که در پیش گرفته است، دارند.
اینجانب فرارسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را  به جامعه رسانه‌ای  کشور تبریک و تهنیت عرض نموده، امیدوارم در انجام رسالت روشنگری و آگاهی‌بخشی همواره موفق و سربلند باشید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ef7J2p