امروز سه شنبه، ۲۰ شهریور ۱۴۰۳

تأکید نماینده مردم مرند و جلفا بر ضرورت تقویت زیرساخت‌های پست آذربایجان شرقی

نماینده مردم مرند و جلفا در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون وزیر ارتباطات و مدیرعامل شرکت ملی پست  بر ضرورت توسعه خدمات و زیرساخت‌های پست در استان آذربایجان شرقی تأکید کرد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، عزت‌اله حبیب‌زاده در این دیدار که سعید شریف زاده عضو هیات مدیره و مرتضی مرتضوی مشاور مدیرعامل در امور مجلس نیز حضور داشتند، ضمن ابراز خرسندی از فرایند هوشمندسازی و تحول در نحوه خدمات رسانی پست متناسب با نیاز مردم، گفت: پست استان آذربایجان شرقی ظرفیت زیادی برای توسعه انواع خدمات و سرویس‌های پستی دارد، به همین دلیل ضروری است زیرساخت‌ها به ویژه ناوگان حمل و نقل تقویت شود.
وی افزود: جذب نیروی انسانی و افزایش شمار و نوسازی دفاتر و مراکز ارایه خدمات از دیگر بخش‌هایی است که در این استان نیاز به تقویت و بهینه‌سازی دارد.
محمود لیائی مدیرعامل شرکت ملی پست نیز در این دیدار به تشریح مسیر هوشمندسازی با همکاری کسب و کارهای دانش بنیان،  خلاق و نوآور داخلی پرداخت و گفت: مصمم به تقویت زیرساخت‌ها در هر سه بخش ناوگان حمل و نقل، نیروی انسانی و نقاط دسترسی مردم برای دریافت خدمات هستیم، اما تحقق این هدف مستلزم حمایت همه جانبه مسئولان به ویژه نمایندگان مجلس است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/cVHzpA