امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

بزرگ‌ترین تولید کننده نخ تایر کشور مشتری مهریار شد

ارخانه نخ تایر صبا به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، با امضای تفاهم‌نامه همکاری کارخانه نخ تایر صبا به جمع مشتریان طرح مهریار بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیوست.

دکتر «مسعود امیدی» مدیرعامل کارخانه نخ تایر صبا در این مراسم با قدردانی از خدمات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، اظهار داشت: این همکاری گامی مهم برای بهبود شرایط کارکنان این کارخانه است.

«بهرام بادپا» مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به رویکرد بانکداری خرد در این بان بانک، گفت: نخستین بانک قرض‌الحسنه کشور با هدف توانمندسازی و رفع نیازهای مالی همه اقشار جامعه، به ویژه گروه‌های متوسط و کم‌درآمد، گام‌های مؤثری برداشته است. جذب ۱۸ میلیون مشتری و کسب رتبه نخست تعداد وام‌های پرداختی در سه ماهه نخست سال، گواهی بر این مدعاست.

وی با اشاره به نقش پیشرو بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نوآوری‌های بانکی، اظهار داشت: اقدامات این بانک نقطه عطفی در نظام بانکی کشور است. بانک در تلاش است با ارائه خدمات مطلوب و وام‌های قرض‌الحسنه، رضایت کارکنان این مجموعه را جلب کرده و به بهبود کیفیت زندگی آن‌ها کمک کند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات بانکی، از جمله پرداخت وام قرض‌الحسنه در چارچوب طرح مهریار و امکانات بانکی آنلاین، گامی مهم برای بهبود وضعیت مالی و رفاه کارکنان نهادها برداشته است.

گفتنی است نخ تایر صبا یکی از ۱۰ کارخانه بزرگ استان زنجان است و بیش از ۱۰۰۰ نفر نیرو دارد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/yIseQx