امروز یکشنبه، ۱۸ شهریور ۱۴۰۳

انتشار فراخوان «راهکارهای اجرایی و عملیاتی جهت افزایش جذب سرمایه های مردمی از منابع غیر بانکی در بخش تعاون»

رئیس کمیته مرکزی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد ها از انتشار سومین فرخوان مرتبط با اصلاح فرآیندهای متناظر با برنامه های تحولی سال ۱۴۰۳ با عنوان “راهکارهای اجرایی و عملیاتی جهت افزایش جذب سرمایه های مردمی از منابع غیر بانکی در بخش تعاون” در سامانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها خبر داد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «امیرحسین عموزاده» گفت: بر اساس این فراخوان باید روش های عملیاتی اجرای پیشنهاد قید شود و بر همین اساس پیشنهادهای کلی و فاقد راهکارهای عملیاتی و اجرایی بررسی نمی شود.

وی افزود: پیشنهاد دهنده باید حداکثر میزان جذب سرمایه حاصل از اجرای پیشنهاد خود را در منطقه یا استان مورد نظر با ذکر مستندات لازم برآورد و لحاظ کند.

رئیس کمیته مرکزی نظام پذیرش و بررسی پیشنهاد های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مهلت ثبت نام و ارسال پیشنهادهای فرآیندی از تاریخ ۳۱ تیر تا ۹ مرداد سال جاری تعیین شده است .
عموزاده تصریح کرد: بر اساس این فراخوان، پیشنهاد دهندگان باید به منظور ارتباط و تعاملات آتی،  شماره تلفن همراه و نام شهرستان و استان خود را در ذیل پیشنهاد قید کنند.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/2OkKMI