امروز جمعه، ۶ مهر ۱۴۰۳

افتتاح درمانگاه تأمین‌اجتماعی مهران با حضور وزیر کشور

در آستانه اربعین حسینی و با هدف تقویت ظرفیت‌های درمانی استان ایلام و ارائه خدمات به بیمه‌شدگان استان؛ درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهر مهران با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و جمعی از مسئولان استانی، با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

به‌گزارش فراسو به نقل از روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، وزیر کشور که برای افتتاح چند طرح عمرانی و بازدید از پایانه مرزی مهران به استان ایلام سفر کرده است، صبح امروز دوشنبه پانزدهم مرداد، درمانگاه تأمین‌اجتماعی شهر مهران را افتتاح کرد. درمانگاه عمومی تأمین اجتماعی مهران در زمینی به مساحت ۲۳۱۷ متر مربع و با زیربنای ۲۵۰۷ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۷۵۰ میلیارد ریال احداث شده است.
براساس این گزارش، در مراسم آغاز به کار این مرکز درمانی مدیر درمان تأمین‌اجتماعی استان ایلام گفت: درمانگاه عمومی مهران واقع در بلوار ارتش شهر مهران شامل پنج اتاق ویزیت پزشک، داروخانه، آزمایشگاه، واحد تزریقات برادران و خواهران، مامایی، دندانپزشکی، اتاق جراحی‌های کوچک و گچ‌گیری  و اتاق C.P.R است.
دکتر هادی صبور افزود: این درمانگاه برای ارائه خدمت به ۲۰ هزار و ۱۵۶ نفر بیمه‌شده تحت پوشش تأمین‌اجتماعی در شهرستان مهران احداث شده و علاوه بر آن در ایام اربعین نیز آماده ارائه خدمت به زائران اباعبدلله الحسین (ع) خواهد بود.

شهر مرزی مهران یکی از نقاط عمده تردد زائران اباعبدالله الحسین (ع) و از مسیرهای اصلی ورود زائران به کشور عراق است که هر ساله در ایام راهپیمایی عظیم اربعین؛ پذیرای خیل کثیر دوستداران و عاشقان سیدالشهدا (ع) است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Ayj7sy