امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

جایگاه مناسب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سهم منابع کرمانشاه

معاون شعب و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با قدردانی از جذب ۱۲ درصد از نقدینگی استان کرمانشاه توسط این بانک، گفت: میزان منابع جذب شده و اعتماد مردم معیار موفقیت هر بانک در جامعه است.

به گزارش فراسو به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی قرض‌الحسنه، «احمدرضا کریمی» معاون شعب و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با اشاره به نقش کلیدی کارکنان در موفقیت بانک، گفت: کسب جایگاه چهارم در استان کرمانشاه، با جذب نزدیک به ۱۲ درصد از نقدینگی استان، نشان‌دهنده تلاش و تعهد بالای کارکنان بانک است.

وی افزود: خوشبختانه با تلاش‌های ارزشمند کارکنان، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به جایگاه مطلوبی دست یافته است. اکنون وظیفه ما حفظ این دستاوردها و حرکت به سوی آینده‌ای روشن‌تر است.

کریمی با اشاره به اهمیت بهبود تجربه مشتری، بر لزوم ارائه خدمات متنوع و با کیفیت تأکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا مشتریان نه تنها برای دریافت وام، بلکه برای همه نیازهای بانکی خود به بانک قرض‌الحسنه مهر ایران مراجعه کنند.

معاون شعب و بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اضافه کرد: با توجه به رشد سالانه ۲۵ تا ۳۰ درصدی نقدینگی کشور، بانک باید با رشد بسیار بیشتری نسبت به این نرخ، منابع خود را افزایش دهد تا بتواند سهم بیشتری از بازار را به خود اختصاص دهد.

کریمی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در استان کرمانشاه، خطاب به آن‌ها گفت: شما فراتر از وظایف محوله عمل کرده و با تعهد و مسئولیت‌پذیری، برای رشد بانک و خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرده‌اید، این روحیه ارزشمند باید الگویی برای همکاران جدید باشد.

وی جایگاه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سهم منابع کرمانشاه را مثبت ارزیابی کرد و گفت: کسب رتبه چهارم نقدینگی در این استان نشانه اعتماد و رضایت مردم از بانک و توانایی مطلوب بازاریابی همکاران است.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/dCyUrG