امروز جمعه، ۲۷ مهر ۱۴۰۳

با امضای یک تفاهم‌نامه؛ فعالیت‌های علمی و پژوهشی وزارت کار ارتقاء می یابد

رییس موسسه کار و تأمین اجتماعی گفت: در راستای ارتقای فعالیت‌های علمی و پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری میان موسسه کار و تأمین اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منعقد شد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط عمومی و امور بین الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «شهرام محمدی» در این باره گفت: این تفاهم نامه در راستای اجرای بخشنامه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص گسترش فعالیت‌های علمی و اجرای  پژوهش‌های کاربردی تقاضامحور در حوزه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و کمک به ارتقای نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری جامعه هدف منعقد شد.

وی، مهم ترین اهداف این تفاهم نامه را حمایت متوازن مادی و معنوی از طرح های پژوهشی، حسب نیازسنجی مستمر و اولویت های پژوهشی شناسایی شده در موسسه کار وتامین اجتماعی از واحدهای تخصصی وزارتخانه عنوان کرد .
محمدی، کمک به هدایت طرح های پژوهشی به سمت نیازهای پژوهشی اولویت دار دستگاه و استفاده بهتر از ظرفیت های متقابل را یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه عنوان کرد.
رییس موسسه کار و تامین اجتماعی ارتقاء ظرفیت های علمی – پژوهشی مشترک، کمک به پیوند دانش و سیاستگذاری و ارزیابی و پایش سیاست‌ها و برنامه های سازمانی را یکی دیگر از اهداف این تفاهم نامه بیان کرد.
این تفاهم نامه در بیست و هشتمین نشست شورای معاونین وزارتخانه به امضای «شهرام محمدی» رییس موسسه کار و تأمین اجتماعی و «سید محمدرضا حسینی»  معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی  رسید.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/B2hJBt