امروز دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳
Lavc58.54.100

امضای تفاهم‌نامه همکاری مرکز تحقیقات وزارت کار و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم‌نامه همکاری «مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «دانشگاه آزاد اسلامی» منعقد شد.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی،با توجه به لزوم مشارکت دولت با مراکز آموزشی و تحقیقاتی بخش خصوصی در امر اشاعه فرهنگ ایمنی و صیانت از نیروی انسانی و سرمایه‌های ملی کشور و با هدف کاهش صدمات ناشی از حوادث شغلی و اتلاف منابع مادی و تقویت زمینه‌های همکاری و استفاده از ظرفیت‌های موجود، تفاهم نامه «مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار» وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «دانشگاه آزاد اسلامی» در محل مرکز تحقیقات منعقدشد.
در این تفاهم نامه طرفین بر همکاری متقابل و مشترک علمی، پژوهشی، آموزشی و فرهنگی در جهت توسعه و ارتقای سطح دانش و فرهنگ ایمنی به منظور توانمندسازی مخاطبین و گروه‌های هدف، بهبود ایمنی کار و کاهش حوادث و مخاطرات ناشی از کار تاکیدکردند.
در این تفاهم نامه رییس مرکز تحقیقات، تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت کار بر استفاده از ظرفیت های مشترک در راستای توانمند سازی بخش خصوصی و ارتقا فرهنگ ایمنی کار و در دسترس قرار دادن ظرفیت مرکز آزمون دانشگاه برای انجام فرایند آزمون های ایمنی کار و انجام آموزش های تخصصی ایمنی کار تاکید کرد.
مدیر کل صنعت، جامعه و دانشگاه دانشگاه آزاد اسلامی نیز بر اهمیت ارتباط دانشگاه با صنعت تاکید و به منظور اجرایی کردن سریع تفاهم نامه، پیشنهاد ایجاد دبیرخانه در ستاد مرکزی دانشگاه آزاد را مطرح و بر انجام آموزش های ایمنی کار برای جامعه مخاطب توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور تأکید کرد.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/FqOoKD