امروز یکشنبه، ۸ مهر ۱۴۰۳

انتخاب ماشین‌سازی اراک به عنوان واحد صنعتی نمونه استان مرکزی

شرکت ماشین‌سازی اراک در آیین تجلیل از واحدهای منتخب صنعتی و معدنی استان مرکزی، به عنوان واحد صنعتی نمونه استان در سال ۱۴۰۲ انتخاب و لوح تقدیر و تندیس دریافت کرد.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و صنعتی ماشین‌سازی اراک، مراسم بزرگداشت دهه تولید و تجارت و آیین تجلیل از واحدهای منتخب صنعتی و معدنی استان مرکزی که در روز چهارشنبه مورخ ۱۳ تیرماه سال جاری در مرکز همایش‌های بین‌المللی پروین اعتصامی هتل امیرکبیر اراک با حضور استاندار استان مرکزی و جمعی از مدیران و مسئولین استانی و با حضور صنعتگران و مدیران واحدهای صنعتی و معدنی استان برگزار گردید.
در این آیین که با هدف ارج نهادن به تلاش قابل تقدیر فعالان عرصه صنعت و معدن استان مرکزی و شناسایی الگوهای موفق در عرصه صنعت و معدن و معرفی آنان به عنوان صنعتگر نمونه برپا شده بود، شرکت مادر تخصصی و دانش‌بنیان ماشین‌سازی اراک به عنوان واحد صنعتی نمونه استان مرکزی در سال ۱۴۰۲ انتخاب و مفتخر به دریافت لوح و تندیس واحد نمونه صنعتی استان شد.
شرکت ماشین‌سازی اراک در حالی به عنوان واحد نمونه صنعتی معرفی شد که پایتخت صنعت ایران دارای حدود سه هزار واحد صنعتی بزرگ، متوسط و کوچک است.
ماشین‌سازی اراک به واسطه عملکرد مطلوب خود، در سال ۱۴۰۱ نیز موفق به دریافت این لوح و تندیس شده بود.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/ZzyQGK