امروز جمعه، ۸ تیر ۱۴۰۳

گسترش همکاری‌های پتروشیمی جم در ایستگاه آخر روس‌پلاست ۲۰۲۴

غرفه‌ی پتروشیمی جم در روز پایانی نمایشگاه روس‌پلاست ۲۰۲۴ میزبان مشتریان جدید و جلسات متوالی با هدف گسترش همکاری‌های فی‌مابین بود.

به گزارش فراسو به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در روز آخر نمایشگاه بین‌المللی روس‌پلاست ۲۰۲۴ غرفه‌ی پتروشیمی جم با حضور مشتریان جدید روز شلوغی را تجربه کرد.

در راستای تعاملات و جلسات روزهای گذشته، با یک شرکت روسی در بحث کربن بلک برای تولید مستربچ مذاکره صورت گرفت و با چند شرکت دیگر نیز در زمینه تعمیرات روتور و توربین با هدف بررسی و ارزیابی توانایی‌های این شرکت‌ها انجام شد.

گفتنی است جلسات برگزار شده با مشتریان روسی و مصرف‌کنندگان نهایی با میانگین تقاضای ماهانه ۱۰۰ تن از محصولات جم در راستای گسترش و توسعه همکاری‌ها و تسهیل تعاملات مالی بود که کارشناسان پتروشیمی جم با توضیحات و ثبت تقاضا و رجیستر ایشان انجام گرفت.

بازدید از سالن‌ها و پنل‌های مجاور، آشنایی با تولیدکنندگان دستگاه‌های تزریقی و پالت‌ساز، تجهیزات مرتبط با صنایع پایین‌دستی، بسته‌بندی و چاپ و همچنین مذاکرات مؤثر با بازدیدکنندگان و مراجعان از دیگر دستاوردها و برنامه‌های روز پایانی این رویداد بین‌المللی بود.

شایان ذکر است نمایشگاه بین‌المللی صنعت پلاستیک مسکو از ۱۸ تا ۲۰ ژوئن ۲۰۲۴ برابر با ۲۹ تا ۳۱ خردادماه در کشور روسیه برگزار شد که شرکت پتروشیمی جم نیز در این رویداد حضور یافت.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/tfc9fo