امروز یکشنبه، ۱۰ تیر ۱۴۰۳

پیام مدیرعامل موسسه اعتباری ملل به مناسبت انتخابات ریاست جمهوری

سید امین جوادی مدیرعامل موسسه اعتباری ملل با صدور پیامی ضمن اشاره به ضرورت حضور و مشارکت حداکثری همه آحاد جامعه در میدان انتخابات، از آمادگی کلیه کارکنان این موسسه و خانواده های آنان برای حضور در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

به گزارش فراسو، متن کامل این پیام بدین شرح است:

باسمه تعالی حضور سرافراز ملت شریف ایران سلام علیکم؛ دیگر بار حماسه حضور را رقم خواهیم زد تا به تمام جهانیان و به تمام دشمنان قسم خورده این خاک و ملت نشان دهیم که تا آخرین قطره خونمان پای آرمان های این نظام الهی خواهیم ماند تا نشان دهیم هرکس با هر عقیده و نظری به این خاک و سرزمین عرق و تعصب دارد.

حسب فرمایشات مقام معظم رهبری ، حضور و مشارکت حداکثری همه ما در میدان انتخابات علاوه بر تحکیم پایه های نظام شکوهمند اسلامی منجر به ایجاد یاس و ناامیدی در قلب دشمنان مان خواهد شد و هر برگ رای، مهر تاییدی است بر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران. بدون شک، آوردگاه انتخابات مهم ترین و تاثیر گذارترین آوردگاهی است که باید پرشور، حماسی و جانانه در آن شرکت کرد.

بی شک بر خود واجب می دانیم با تاسی به فرمایش مقام معظم رهبری با مشارکت و حضور حداکثری کلیه کارکنان و خانواده های معظم ایشان در انتخابات، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، تکلیف سیاسی و عبادی خویش را در راستای اعتلای نام ایران همراه با سیل خروشان ملت ادا نماییم.

وعده دیدارمان هشتم تیرماه در پای صندوق های رای

سید امین جوادی

مدیرعامل موسسه اعتباری ملل

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/SYKxGR