امروز دوشنبه، ۱۶ مهر ۱۴۰۳

پست استان لرستان موفق به کسب رتبه نخست کیفیت عملکرد شد

براساس گزارش سه ماهه ارزیابی عملکرد کیفی واحدهای اجرایی، اداره کل پست استان لرستان با کسب ۹۵٫۳۳ امتیاز، رتبه نخست را به دست آورد.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست؛در این رتبه بندی، پست استان اصفهان با کسب ۹۳٫۲۱ امتیاز و منطقه پستی جنوب غرب تهران با کسب ۹۲٫۶۰ امتیاز در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.
ارزیابی عملکرد کیفی واحدهای اجرایی همه ماهه  توسط دفتر کیفت و امور مشتریان شرکت ملی پست، براساس چهار سنجه «مدت سیر مرسولات پستی»، «میزان انطباق کیفی مرسولات خارجه با موافق‌نامه کیفی ارایه خدمت»، «میزان انطباق کیفی مرسولات داخلی با موافق‌نامه کیفی ارایه خدمت» و «میزان رضایت یا شکایت مشتریان» مورد سنجش قرار می‌گیرند.
ارزیابی عملکرد کیفی استان‌ها و مناطق پستی تهران یکی از شاخص‌های ارزیابی کلی آنها براساس مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) است.
رتبه کسب شده هر استان یا منطقه در این مدل ارزیابی، تاثیر مستقیم بر پرداخت برخی از موارد رفاهیات کارکنان در هر ماه دارد. بنابراین تلاش کارکنان در راستای بهبود کمی و کیفی ارایه خدمت، در دریافت این بخش از رفاهیات موثر است.
کارت امتیازی متوازن، ابزار مدیریتی برای اجرای استراتژی شرکت است. گزارش ساختاربندی شده و استانداردی که به مدیران اجازه می‌دهد بتوانند بر روند اجرای فعالیت‌ها کارکنان نظارت داشته باشند و نتایج این فعالیت‌ها را بررسی و کنترل کنند.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/Hnb0hz