امروز سه شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳

وزیر اقتصاد: دشمن برای جلوه دادن دستاوردها به عنوان نقطه ضعف تلاش می‌کند

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: دشمن تلاش می‌کند که دستاوردها و حتی نقاط قوت کشور در عرصه‌های مختلف را به عنوان نقطه ضعف جلوه داده و به ترسیم بکشد.

به گزارش فراسو به نقل از شادا، “سید احسان خاندوزی” شامگاه شنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت مردمی شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: این نمایشگاه، شیوه‌ای جدید برای انتقال تجربیات از طریق قالب‌ها و الگوهای جذاب برای مخاطبان رده‌های مختلف اجتماعی است.

وزیر اقتصاد با خاطرنشان کردن اینکه این شیوه برگزاری نمایشگاه، الگویی از جهاد تبیین است، افزود: زمانی که برخی فرهیختگان برای جهاد تبیین و دفاع از حقیقت، زبان نمی‌گشایند، در این نمایشگاه جمعی از نیروهای دلسوز برای روایت پیشرفت در صحنه حضور دارند.

خاندوزی اضافه کرد: گروهی در این نمایشگاه توانسته‌اند با جزئیات و مستندات دقیق و متکی بر آمار و ارقام دستاوردهای دولت شهید آیت الله رئیسی را به تصویر بکشند.

وی ادامه داد: شهادت آیت الله رئیسی گواهی بر حقانیت این مسیر و جهاد تبیین نشان دهنده مسیر درست این حرکت است.

در این نمایشگاه غرفه های وزارتخانه های مختلف از جمله وزارت امور اقتصادی و دارایی، جهاد کشاورزی،‌ امور خارجه، صمت، بهداشت،‌ تعاون کار و رفاه اجتماعی و دانشگاه صنعت نفت برپا شده که در آنها به معرفی دستاوردهای دولت مردمی سیزدهم پرداخته شد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/PwFEQG