امروز دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳

وزیرکار؛ رای دادن یعنی مشارکت در تعیین سرنوشت

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور در مسجدالنبی نارمک در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

به گزارش فراسو به نقل از مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» با حضور در مسجدالنبی نارمک در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد.
وی در گفتگو با خبرنگاران حاضر اظهار داشت:‌ به تعبیر مقام معظم رهبری حضور در انتخابات امر خیر است و در کار خیر نیز حاجت استخاره نیست.
مرتضوی با بیان اینکه این رای به معنای استفاده از حقوق شهروندی در تعیین سرنوشت است، گفت: آمدم رای بدهم تا رئیس جمهور آینده ایران در مجامع بین المللی از حقوق ایران دفاع بکند و در عرصه های داخلی نیز با اقتدار مسائل را جلو ببرد.
وزیر کار افزود: حضور جوانان در انتخابات به معنای حضور در صحنه های جنگ است و امید است که رییس جمهور آینده ایران توانمند به امور باشد و بتواند تکالیف قانونی خود را به خوبی به سرانجام برساند.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری راس ساعت ۸ صبح امروز جمعه – هشتم تیرماه – در ۵۸ هزار و ۶۴۰ شعبه اخذ رای در سراسر ایران آغاز شد که از این تعداد ۳۴ هزار و ۵۲۲ شعبه شهری، ۲۴ هزار و ۱۱۸ شعبه روستایی، ۴۳ هزار و ۴۲۵ شعبه ثابت و ۱۵ هزار و ۲۱۵ شعبه سیار است.
همچنین ۳۴۴ شعبه اخذ رای در نقاط مختلف جهان برای انتخاب نهمین رئیس‌جمهور در سفارتخانه‌ها و نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در سایر کشورها در نظر گرفته شده است.
لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/U82WUF