دو نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی طی این هفته در دیدار با مدیر کل پست استان قم، کیفیت خدماترسانی و نحوه پاسخگویی به مشتریان پست در این استان را مطلوب ارزیابی کردند.
به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بینالملل شرکت ملی پست، قاسم روانبخش یکی از این نمایندگان با تاکید بر امانتداری کارکنان پست در ارایه خدمت به مردم، افزود: از مشتریان دائمی و باسابقه پست است و همواره از کیفیت خدمات رضایت دارد.
وی به توسعه کسب و کارها و نیاز به استفاده از بستر پست برای رونق آنها اشاره کرد و گفت: برای توسعه خدمات پستی آماده ارایه هر گونه مشاوره و ایجاد بستر همافزایی در استان هستیم.
محمدمنان رئیسی دیگر نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی نیز در دیدار با مدیر کل پست استان قم، ضمن اشاره به تاریخ کهن و اعتماد مردم به پست، گفت: با متنوع شدن سرویسها و خدمات این شرکت، انتظار میروند جلب رضایت مشتریان همواره در اولویت قرار گیرد.
مدیر کل پست استان قم نیز در این دیدارها، ضرورت همراهی نمایندگان مجلس در تامین و توسعه تجهیزات و زیرساختهای پست را مورد تاکید قرار داد و افزود: خدمات شرکت ملی پست نقش موثری در کاهش ترددهای شهری و بین شهری، کمک به حفاظت از محیط زیست و کاهش آلودگی هوا و همچنین تسهیل عرضه و تقاضای کالا بین فروشگاههای اینترنتی و مشتریان دارد.
باقری منش همچنین به موضوع تکمیل و توسعه ساختمان تجزیه و مبادلات پست استان در راستای هوشمندسازی فرآیندها نیز اشاره کرد و گفت: بهره گیری از ابعاد مختلف فناوری و نوسازی و بهسازی زیرساختها، کیفیت ارایه خدمات، افزایش سرعت، دقت و رضایت بیشتر مشتری را به همراه دارد .