امروز دوشنبه، ۹ مهر ۱۴۰۳

نماینده مردم اهواز در مجلس: حمایت از توسعه زیر ساخت‌های پست در مسیر هوشمندسازی ضروری است

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی در دیدار با سرپرست پست استان خوزستان گفت: با توجه به رویکرد تحول خواهانه شرکت ملی پست در استفاده از فناوری‌های نوین در  مسیر هوشمندسازی خدمات و سرویس‌ها، حمایت از توسعه زیرساخت‌های این شرکت ضروری است.

به گزارش فراسو به نقل از دفتر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت ملی پست، محمد امیر با اشاره به نقش پست در توسعه جوامع،  بر لزوم بهره گیری از ظرفیت‌ها و منابع  ملی و استانی در تحقق خدمات هوشمند پست تاکید کرد.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ قانون اساسی مجلس،  تعهد و مسئولیت پذیری را از ویژگی‌های مهم کارکنان پست عنوان کرد و ارائه خدمات در شرایط سخت آب و هوایی این روزهای کشور و تعطیلی سایر دستگاه‌ها را گواهی بر این ادعا دانست.
وی اقدامات شرکت ملی پست در راستای توسعه تجارت الکترونیک را نیز گامی موثر در مسیر توسعه اقتصاد دیجیتال ذکر کرد و افزود: این اقدامات فرصت‌های جدیدی را برای کسب و کارها فراهم کرده است.
امیر در ادامه خواستار هوشمندسازی هر چه سریعتر مرکز تجزیه و مبادلات پست خوزستان با توجه به موقعیت استراتژیک و گستردگی صنایع و حجم مبادلات در این استان شد و بر حمایت همه جانبه از این پروژه تاکید کرد.
حمیدرضا فضلعلی‌پور سرپرست پست استان خوزستان نیز در این دیدار گزارشی از وضعیت پست استان و تجهیزات و امکانات مورد نیاز در مسیر هوشمندسازی ارایه داد.

لینک کوتاه خبر: https://farasoonews.ir/lr3l3D